|
|||
|
|||
Och Peter
Dat is nou het mooie aan sleutelen Soms zit het mee soms zit het tegen Mvg nick |
|
||||
|
||||
Even in ETKA gespiekt maar het lijkt toch dat deze er idd niet tussen zit met de schroefdop versie.
Nr 5 is de schuim pakking Nr 57 zit aan de binnenkant van de schroefdop
|
||||
|
||||
Das dan misschien zo'n kleine pakking als er bij mij tussen zat?
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Het gekke is alleen dat de schuim pakking nr 4 171201119F die ik heb ook niet gelijk is aan Nr 5 171201119E die ik eigenlijk nodig heb.
Ik denk dat Rik wel weet hoe dit zit
|
|||
|
|||
blijft en is een super project
|
|
||||
|
||||
Thanx Gismo
|
||||
|
||||
Diameter van een schroefpijp is geloof ik wat groter dan die van een bajonet. Je zult die ring ofwel moeten skippen, als er dan nog een ruimte tussen de kas en de pijp valt, hoort er een andere ring in. Ik zal zo even kijken bij mijn GTI's.
|
|
||||
|
||||
Thanx Rik ,en ik denk idd dat er niets in de ronding van het chassis komt.
Alleen de schuimpakking op de flens van de pijp die dan tegen de achterkant van het chassis komt. Maar als je zou kunnen kijken graaggggggg !
|
||||
|
||||
Nou, zit dus inderdaad alleen de schuimpakking tussen. Op de foto is het wat lastig te zien door alle roest, maar hier is het heel duidelijk. Alle kas is namelijk om de haveloze vulpijp (ja echt!!) weggerot...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt toch lekker Bedankt Rik voor de foto het is me duidelijk.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vandaag weer lekker bezig geweest
De nieuwe vulpijp gaat idd zeer krap door het gat van het chassis dus daar komt idd niks meer tussen Rik Linker koplamp gemonteerd ,grill er in voorkant staat er weer netjes bij. Dan alles achter bij de stabi weer in orden gemaakt 2 extra moeren bij Fabory gehaald is fijn draad volgens mij de aansluiting van de schroefset. Stabi past nu netjes en loopt een klein stukje van de achterkant van de bank perfect dus Beugeltje voor de stationair kabel van de carbs zit er op. Hoedenplank gepast vind de zwarte stof alleen niet zo mooi zeker om dat de zijkant nog gewoon origineel lichtbruin is Kan ik 2 dingen doen of de zijkanten zwart maken en voorzichtig het lichtbruine er af halen. Of op zoek naar lichtbruine hoedenplank stof Daarna weer verder met de zoektocht waarom er nog ergens lucht in de leidingen blijft zitten waar door ik geen hard pedaal krijg. Ik ontlucht altijd met zo'n setje wat je op het remvloeistof reservoir zet en dan met druk van een band de boel op druk zet. Dit keer had ik alleen 4bar in het bandje gedrukt waar door het systeem ook wat zwaarder onder druk kwam te staan. En meteen was duidelijk wat het probleem is bij de korte leiding voor links voor liep het vloeistof gewoon langs de nippel uit de HRC. Ik zag ook dat ik de remleiding nippel helemaal tegen de HRC zat gedraaid. Dus de felsrand is gewoon niet goed Maar wel blij dat het nu gevonden is van de week even terug naar de zaak die ze gemaakt heeft voor een nieuwe Dan de bijbehorende plaatjes Zou ik de stabi polijsten of gewoon zwart spuiten/coaten ???? Stationair kabel beugeltje En dan de boos doener van de remleidingen En de hoeden plank alles zwart of alles lichtbruin als deze stof bestaat
|
||||
|
||||
waren alles golfjes mk1 maar zo, mooie kleur trouwens!
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
stabi zou ik zwart maken de voorste ook trouwens maar dat is mijn smaak
|
|
||||
|
||||
Heel mooi project, veel oog voor detail en weer eens een lekkere motor als anders. Erg mooi!
|
|
||||
|
||||
Thanx Guys your far to kind
Quote:
Dat is idd een goed idee en maakt het gelijk aantrekkelijker om te laten poedercoaten
|
||||
|
||||
De stabi zwart, valt ie veel minder op.
De hoedenplank zou ik dezelfde kleur als de steunen geven. Goed bezig hoor, top project! |
|
||||
|
||||
Vind ik ook ! dit is toch geen stof Bekledingsstof skai-vinyl lbru
http://www.navishop.nl/aansluit-inb...-17_24_780.html Of vergis ik me nu dacht dat dit een soort nep leer was ?
|
||||
|
||||
Skai is kunstleer
|
|
||||
|
||||
Dat moeten we nie hebben dit lijkt er dan meer op:
http://www.navishop.nl/eol-hoedenpl...312-p-1856.html Zou niet helemaal het zelfde zijn maar ik kan natuurlijk ook alles op nieuw bekleden zo wel hoedenplank en de zijkanten als ik hier voorzichtig de stof af haal en bewaar