|
|||
|
|||
Das een feit! Fijne jaarwisseling alvast!
|
|
|||
|
|||
Idd voor iedereen een topjaar.
Veel sleutel plezier. En af te ronden projecten |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker en dat er maar nog veel mogen komen op het forum
|
|||
|
|||
Idd
Nieuwe ronde Nieuwe kansen |
|
||||
|
||||
Quote:
de bestu wensen . nieuwe projekten dat gaat zeker wel lukken volges mij
|
||||
|
||||
Quote:
diesels kunnen er zeker beter tegen peter . maar hij kan bijna na buiten ,,
|
||||
|
||||
En we gaan dit jaar gewoon weer vrolijk verder Iedereen de beste wensen en dat het maar een mooi sleuteljaar mag worden
Deuren zijn weer klaar ,mechanismes ingebouwd gelukkig kon ik alles schroefjes en dergelijke nog vinden naar de schoonmaak. Zaterdag toch ook maar eens de binnenkant opruimen
|
||||
|
||||
ziet er allemaal netjes uit zo, met de deurpanelen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
dat doe je goed peter ,
werken ze ook nu
|
||||
|
||||
Quote:
Ja het is niet orgineel maar de functionaliteit wint het hier toch Quote:
Nee nog niet het kabelboompje wat de twee motoren verbind moet er nog tussen. Maar ik had het koud en hield het voor gezien Zaterdag ga ik er weer een lange dag van maken met een hoop eind doelen
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ziet er zeer netjes uit zo
|
||||
|
||||
Vandaag wat administratieve dingetjes gedaan
Vanochtend de RM's weg gebracht om te laten richten 1 velg had zo wie zo op het oog al een deukje in het achter ring. Dus dat wist ik ,bij aankomst gelijk zo vriendelijk om ze allemaal even te bekijken op de bank. Nou kon er 3 achter laten en 1 mee terug Deze wist ik: Daarna door na de poedercoater vulpijp was klaar 15€ afrekenen en weg wezen. Ziet er weer zeer goed uit allemaal pakkingen en dergelijke hebben we liggen Daarna me bank en stoelen onder de dekens vandaan zaten heel wat haren op van de katers. Alles netjes gestofzogen daarna met water en een zeepje schoon gemaakt. Helaas nog niet helemaal droog toen ik de foto's maakten van daar de donkere vlekken Ooit zou ik nog wel eens Scirocco 1 stoelen willen hebben maar goed we moeten ook nog lekker bezig kunnen zijn als hij dadelijk gewoon op de weg is. Alleen rijden is ook zo saai
|
||||
|
||||
Vandaag de achterbank en rechter stoel er in gezet.
Raammechanismes aangesloten was nog precies plek voor 1 relais Linker raam doet het prima rechter raam gaat iets zwaar hier moet ik waarschijnlijk het raam iets verzetten in de klem die op het mechanisme zit. Eelco is nog even langs geweest heeft een mooie stabi voor achter voor me gemaakt Thanx Eelco
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Peter.
Een erg mooi interieurtje zo. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel Erik Net nog even creatief bezig geweest ,veerpoot rubbers weer netjes rood gekregen zat wat spuitnevel op schoteltjes dan ook maar even netjes zwart gemaakt. Beugeltje gemaakt voor de stationair schroef. Op de zijkant van de carburateur zat al een plaatje wat volgens mij geen functie had. Dus deze eb ik zo goed als mogelijk na gemaakt voor het geval dat met een lipje er aan met een uitsparing er in. Precies zo klein dat het wieltje van de stationair bout er strak in gaat
|
|||
|
|||
Erg netjes weer
|
||||
|
||||
Nog ff en hij is klaar.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Ja gaat nog steeds lekker hoop deze week mij orginele Hela koplamp binnen te krijgen en de schroef tankdop.
En dan kan de voorkant ook af gemaakt worden ,het rechter achter scherm gedeelte
|
||||
|
||||
Er was weer een pakketje
De andere koplamp na mijn pijnlijke vergissing vorige maand dat ik dacht voor dit geld er twee te krijgen. En een orginele VW schroefdop Alleen nu ? past de plastic ring/pakking niet die in de opening gaat van het gat in je chassis ????? De diameter van de plastic ring is te klein wordt deze nu met een vulpijp met schroefdop niet gebruikt ??? Want normaal druk je deze plastic ring van achter in het ronde gat in het chassis en dan daar weer door met de vulpijp ? Die met bajonet paste wel daar heb ik er namelijk al 2 van gehad De schuim pakking gaat wel maar hier zit natuurlijk rek in ? En dan heb ik voor de Hella lampen een Pilot xenon classicline H4 bi-xenon 3000K setje. En er is 1 lampje stuk gegaan in de verbouwing Wou net gelijk een andere bestellen pleurde gewoon van me stoel af 65€ voor 1 lampje Ook kreeg ik nog een belletje dat ik de 3 gerichte velgen kon ophalen ,gaan we morgen dan maar doen. Contact is ook al op genomen met Marnix om te kijken wat allemaal de mogelijkheden zijn om ze verder klaar te maken.