|
||||
|
||||
om 18.22 uur is de zaterdag nog lang niet voorbij
Ik kom net de schuur uit lopen Ik heb deze week een hoop zitten prutsen met de radiateurs, en ben vanmorgen maar weer geheel opnieuw begonnen, aangezien ik er niet echt uit kwam. en het ook echt op gepruts leek. Maar ik zit nu op de goede weg |
|
||||
|
||||
Erg mooi project
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er veel belovend uit
|
|||
|
|||
Goed bezig,
|
||||
|
||||
super om hier weer flink vordering in te zien
gaat die motor er in via de schuifdeur, zal lekker klusje zijn?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Te gek dat dit project weer doorgaat!
Er zijn genoeg mensen met gekke ideeën ("Ik zit te denken om een oude post VW om te bouwen met een enorm blok als middenmotor") maar weinigen die de daad ook bij het woord voegen. Je Fridolin zo restaureren en er op deze manier een W12 inbouwen is echt geniaal en ik verheug me op de foto's! |
|
|||
|
|||
Ik kan echt niet wachten tot ie af is, zo'n uniek model auto dit. Ben echt heel benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Volgend jaar is hij klaar, dus allemaal even wachten of mee komen helpen
Vandaag de water aansluitingen van de radiateurs aangepast, en voor proef gemonteerd. Ik heb 2 van de 4 vinnen aangesloten om te kijken of hij genoeg lucht aan kan zuigen, natuurlijk heb ik wel eerst een bak om de radiateurs geducktapet Conclusie de sleuven in de zijwand zijn te klein om genoeg lucht aan te kunnen zuigen. Ik heb al wel weer een oplossing hiervoor bedacht, dus word vervolgd. |
|
||||
|
||||
dat zijn een paar serieuze radiateurs
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook niet, maar aan de andere kant eigenlijk weer wel .... Klinkt misschien stom maar ik vindt het zo'n geweldige built dat het jammer is als die dadelijk klaar is
|
||||
|
||||
Quote:
+1 maar hopen dat er dan weer zo'n uniek project vrij komt |
|
||||
|
||||
Quote:
zou graag willen maar tilburg is een beetje ver jammer |
|
|||
|
|||
Vraag me eigenlijk wel af wat dat "gepruts" was waar je het over had.
Ps. Al rubbers gevonden? |
|
||||
|
||||
Ik heb me de rest van de week maar vrijaf gegeven, dus hoop weer veel te kunnen doen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vandaag aan de achterwiel bakken begonnen, en het vorderd al goed.
normaal word de binnen bak zo rechtstreeks op de buitenwand gepuntlast, maar ik heb er voor gekozen om een dubbelle wand te maken zodat later de zijwanden niet kunnen gaan scheuren, op gekke puntlassen zoals bij orgineel. Het eerste deel al redelijk op model. Het volgende deel ook in aanbouw. Het past al best redelijk. De achter hoeken veranderd zodat ik de warmte beter kwijt kan. gr ruud |
|
||||
|
||||
En de andere kant is vandaag ook nog gelukt.
|
|
||||
|
||||
Elke x weer geweldig om door dit topic te balderen en de updates te volgen.
1 woord: Respect! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziet er top uit ruud
Supergaaf project