|
|||
|
|||
Quote:
dankje!! Zoek nog een sponsor voor mijn velgen |
|
||||
|
||||
zijn dat de kabelbomen die je ingepakt hebt?
|
||||
|
||||
dit gaat zeker goedkomen..sterker nog ,ik zie bijna mezelf bezig zo..gewoon in een klein hokske met veel kennis van zaken van niets weer iets maken..mooi man!
jammer dat 'ons' soort vakmensen steeds meer verdwijnen..toch zeker in deze hoek van Nl.. |
|
|||
|
|||
Vandaag de plekken in de noodzakelijke primer en daarna kleur en blanke lak.
En ja het is net geen hoogglans... omdat dit voorheen ook al zo was, zal het nu weer zo goed als af fabriek lijken, mijn doel bereikt..4 Lekker uit laten harden, van de week alle papier en plakband eraf en deken op de grond om kabelbomen op te leggen. dan op naar buitenkant in de grondverf en motorruimte met wielkuipen enz in de kleur. En niet vergeten tussendoor eerst nog kitten en coating te zetten daar waar nodig... :mrgreen: Eerste foto's enkel van kleur ( zonder blanke lak) , volgende afgewerkt naar fabriekslook.... en dan te bedenken dat je er nog geen 1% van ziet eenmaal opgebouwd :scratch: |
|
|||
|
|||
Heb je wat info over de lak die je gebruikt en waar je die koopt?
EN hoe groot is je compressor? Hoeveel lucht kan in er per minuut bijpompen en gebruik je nog filters om water op te vangen? Drukregelaar aan de spuit? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beetje verder gegaan, onder dashboard weer zoveel als mogelijk de boel op zijn plek.
alle kabelbomen opnieuw ingetaped, wat een pleuriswerk, maar wel voldoening :mrgreen: De bomen daar waar mogelijk weer op zijn plek, nieuwe bindertjes gekocht.. De platen onder de stoelen weer afgemonteerd. alarm verbindingen maar netjes gesoldeerd (Scotchblokjes is notdone) Middentunnel schuim is nieuw, moet alleen nog gelijmd worden, en schakelpook rubber ook nieuw. op de achterbank liggen de kabelbomen voor de motorruimte al klaar en pedalenmechanisme ligt gereviseerd gereed, alle bussen zijn nieuw en cilinder voor koppeling nieuw. De rest binnen is voor latere zorg... Tijdens het schoonmaken een plekje op het dak gevonden wat me niet aan staat, en toch maar even aangepakt en strak maken. in het TL licht zat er een golfje in, haal ik dat niet weg, blijf ik dat altijd zijn... :salut: |
|
||||
|
||||
Dit gaat een hele fraaie wagen worden !
|
|||
|
|||
Zo, dakje strak gezet, en daarna de boel dichtgeplakt..
na een grondige ontvet sessie eerst epoxy er op en afgewerkt met grondverf. geeft toch een lekker gevoel alles in 1 kleur te zien staan.. Nu kan ik de wielkuipen dorpels en motorruimte afwerken met kit en coating... daarna komt er weer een blauwmaaksessie.... |
|
||||
|
||||
nice
|
|
||||
|
||||
Geweldig! In de kleinste schuren worden de mooiste projecten gemaakt! Ga je de auto hier ook aflakken?
|
|
|||
|
|||
Ben nu bezig om wielkasten en motorruimte voor te bereiden, die worden nog hier in de garage gespoten.
daarna spuit ik raamranden en inslagen nog hier, maar zal waarschijnlijk de hele carrosserie een laagje kleur geven. Maar definitief aflakken ga ik toch in een cabine doen.. |
|
||||
|
||||
Mooi hoor!
|
|
|||
|
|||
We houden de gang erin :thumleft: na dat alle blanke delen gecontroleerd waren en daar waar nodig voorzien van primer, kwam de kit tevoorschijn. Lekker goed in de strijkkit gezet en net zo dik als Porsche af fabriek trachtten te doen. Na het uitharden hiervan, de boel afgeplakt en voorzien van steenslag coating, ietsjes ruimer als af fabriek omdat ik de plekken van onderkant chassisbalken flink heb moeten ontroesten hier toch ook maar coating op gezet om beter beschermd te laten voor de toekomst.
Na de nodige droogtijd van de coating de boel wederom afgeplakt en voorzien van kleur en blanke lak.. :ba: Nu kan ik met de dorpels en deurstijlen enz aan de slag zodat ook deze van coating en/of kleur voorzien kunnen worden...Maar dan zijn we weer een paar weken verder.. |
|
||||
|
||||
Gaaf....wordt weer een nieuwe
|
|||
|
|||
Supervet project...
|
||||
|
||||
mooi project zeg, leuk om te volgen, zeker wat je in zo'n kleine garage gedaan krijgt!
|
|
||||
|
||||
Wat een werk en het wordt perfect aangepakt. Respect hoor.
|
|
||||
|
||||
hier is een vakman bezig!
|
|
|||
|
|||
Ik hoop ook ooit nog een te bezitten. Lijkt me echt super.
|