|
|||
|
|||
Nice!
VW Passat 3BG TDI '04 VW Bora 2.0 '02 Seat Cordoba Coupe TDI '00 (sold) Skoda Octavia RS '03 (sold) Opel Corsa 1.2 16V '01 (sold) VW Polo 1F 0.9 '80 (sold) VW Polo 1F GT '80 (sold) VW Golf MK2 GTI '90 (sold) VW Golf MK3 VR6 '95 (sold) |
|
||||
|
||||
Ik verwacht de auto binnen een goei week toch wel terug, en daarom heb ik men carport maar eens goed zuiver gemaakt. Omdat er dan toch niks meer in de weg stond, dan ook maar wat kiezel gaan ophalen.
|
|
||||
|
||||
Gespoten, en bij goed weer, morgen terug bij mij!
|
|
||||
|
||||
De kleur pakt een heel stuk beiger uit dan de vorige foto's. Ik had het wel lichter verwacht maar dit is evengoed niet mis!
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:15. |
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit. Lekker neutraal kleurtje. Nu het leuke werk, opbouwen.
Doe je wel voorzichtig nu
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik voorzichtig doe! Zou zonde zijn.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wagen nu al verder af? zag de datums waren van paar jaar terug.. |
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je? Ik heb em nog geen jaar?
|
|
||||
|
||||
Op het gemak begonnen!
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:16. |
|
||||
|
||||
Ik zeg goed bezig! Gaat best rap zo.
|
||||
|
||||
Ik heb vakantie op het moment, dus dat gaat wel. Jammer dat ik al men foto's van demontage kwijt ben. Nu moet ik alles eerst nog even uitzoeken..
Als iemand nog een ongescheurde kruiskoppeling hoes heeft, dan hou ik me aan bevolen. In mijne zat een klein scheurtje.. Pas laat gezien. |
|
||||
|
||||
Zo na een weekje Spanje, weer eens aan de auto gewerkt.
Nu heb ik me vandaag weer eens bezig gehouden met de kabelboom. Ik heb die door de koker van voor laten lopen. Was juist lang genoeg.
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:16. |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal goed uit mooie kleur ook
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je style, die van jou ziet er nog een pak beter uit |
|
||||
|
||||
Kwam overlaats nog eens bij de auto, zag ik wat minder leuks.. Spatbord was losgekomen. Enkele dagen voor dit voorval, had ik en de spuiter samen gekeken hoe we die spatborden het best aanpassen zodat ze beter passen, we hadden er toen lichtjes aangetrokken, maar dit had ik niet verwacht. Komt uiteraard gewoon in orde.
Ondertussen de uitlaat aangepakt en die kan er bijna terug onder. Maar eerst terug een buisje er om lassen. Nu was ik vorige week al bezig met de pedalen terug te plaatsen, klopt het dat die veer daar zo zit? |
|
||||
|
||||
Uitlaat lijn opgeknapt en nieuwe demper
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:17. |
|
||||
|
||||
Had je de spatborden aan het voorfront gekit dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Onderaan boutje, en voor die naad is er industriële kit opgekomen. Door de spuiter gedaan dus zal wel goed zijn. |
|
|||
|
|||
Aan beide kanten weer laten verwijderen dan, gaat op den duur anders alsnog scheuren! Er hoort geen kit daar...
|