|
|||
|
|||
Wat een gaaf stuur dat nodigt pas echt uit om te gaan rijden lijkt me
|
||||
|
||||
Quote:
Ben er ook erg blij mee. Ligt erg goed in hand
Daily: Bmw f30 320d Fun: Porsche Boxster S Last edited by g-loudertje : 01-07-2013 at 12:32. |
|
||||
|
||||
Afgelopen weekend nog een paar Iphone pics gemaakt in de nachtdienst op mijn werk.
Edition 35 DSG pook gemonteerd met een golf 6 gti handremhoes
|
||||
|
||||
Afspraak is gemaakt voor het chippen van de GTI
Zal bij de grootmeesters gebeuren van JD. Aankomende week zal de golf een grote beurt krijgen en het luchtfilter zal vervangen worden door een Carbonio Airbox. 8 augustus zal het chippen plaats vinden
|
|||
|
|||
Zeer nette en dikke golf !!
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! Vandaag de auto weer opgehaald van de garage. Hij heeft een grote beurt gehad incl dsg olie is ververst. Tevens is er een Carbonio Airbox gemonteerd Hij voelt al ietsje feller en de brom is iets harder. Wellicht zit het tussen de oren maargoed! Nu is die helemaal klaar om 8 augustus onder handen genomen te worden door de meesters van JD engineering
|
||||
|
||||
Vandaag was het eindelijk zo ver. De afspraak om de gti te chippen bij de grootmeesters van JD.
Vanmorgen rond een uur of half 12 vertrokken vanuit Sommelsdijk. De reis heeft toch een goede 2 uur mogen duren naar Lochem. Daar iets over half 2 aangekomen te zijn werden mijn broer en ik netjes door Mark ontvangen. Er werd ons een kopje koffie aangeboden. In de tussentijd van ons bakkie reed Mark een test rondje met de gti of alles naar behoren werkte. Bij terugkomst vertelde hij me dat de gti al getuned was. Dit was echter op een niet professionele manier gedaan. Hij adviseerde mij om de dsg ook gelijk mee te pakken ivm het hoge koppel wat die al had. Dit is ook gebeurd. Vervolgens ging de auto de brug op om de catmod uit te voeren. Zal niet prettig geweest zijn aangezien ik al 2 uur had gereden. Nadat de gemodificeerde downpijp weer gemonteerd werd kwam de eerste run. 245 pk en 380 nm. Na wat aanpassingen kwam die op 266 pk en 400 nm. Door de zaken goed te analyseren kwam Mark er achter dat de waste gate niet strak genoeg staat dus een kleine lek heeft. Dit kon helaas niet gelijk verholpen worden ivm de warmte van het spruitstuk en de manier waarop de turbo gemonteerd zit. De laatste run is uitgevoerd met een aantal liters ethanol bijgemengd in de brandstof. Nu kwam deze uit op 273,8 pk en 412,6! Dit gaan er nog meer worden zodra de waste gate is afgesteld. Al met al een hele leuke ervaring om bij de tuners van JD Engineering mee te kijken en wat het resultaat is geworden! Thnx Mark en Martijn Groetjes Yann
|
|||
|
|||
goed bezig Yann, zal ook wel een stukkie beter lopen nu!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zeker! Wat een heerlijk koppel
|
||||
|
||||
mooi resultaat!
ben ik enkele jaren terug ook geweest met de golf1, was toen ook een heel toffe ervaring. als ik nog eens iets laat chippen rij ik met plezier terug 2,5u naar JD |
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! Zijn echt vakmensen van JD! Vandaag het leer even goed ingevet met Poorboys. Is een cleaner en conditioner in 1. Kwam toch aardig wat viezigheid af! Zoek nog wel iets wat echt goed werkt voor de eindstukjes van de uitlaat. Heb nu wel metalpolish van mequiars maar er blijven van die zwarte puntjes zitten. Zag wel chroompolish van belgom langs komen hier op het forum. Iemand daar ervaring mee? Hier in ieder geval van iphone fotootjes Een instagrammetje Blijf het een geweldige kleur vinden!
|
||||
|
||||
Zaterdag bij mijn maatje golf 6 R remmen opgehaald. Deze dienen nog rood gespoten te worden. Dit ga ik zelf netjes in de hittebestendige lak zetten. Zodra ik ze klaar heb zal mijn maatje ze gaan monteren.
Stiekem toch best groot als het zo open en bloot ligt
|
||||
|
||||
Beste pizza's!
|
||||
|
||||
Weer even een update!
Van de week dsg extensions binnen gekregen. Die ook direct gemonteerd. Deze plak je met bijgeleverde dubbelzijdige tape op de bestaande flippers. Was er nog niet zo zeker van maar nu het erop zit vind ik het wel tof staan en schakelt net wat fijner. Vandaag nog wat iphone foto's gemaakt op het werk. Wel een leuk gezicht met die grote machines op de achtergrond
|
|||
|
|||
mooie foto's Yann!!
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx
|
||||
|
||||
Je kunt ook w5 gebruiken voor de eindstukjes
Dit gebruik je normaal voor edelstaal op te poetsen in de keuken... Dikke GTI!
|
|||
|
|||
Dat zijn super nette waardes wat je daar hebt :O
Ziet er zeer dik uit je mk5 (y)
|
||||
|
||||
@vains
Dat haal je bij de little toch? @jetta-gti-16v Thnx! Loopt lekker door
|
||||
|
||||
mooi resultaat aantal maanden geleden ook bij jd geweest. Was een leuke ervaring. Gaat goed met de updates
|