![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die safety stars lagen inderdaad ook op het kwf, maar waren als ik het me goed herrinner erg duur. Je kan ze het beste bij ISP west in de usa kopen, maar ze staan ook wel eens op ebay. Soms staan er ook echte op, maar die zijn zeldzaam en erg dus erg duur.
Voor de mensen die niet weten: Safety Stars kreeg de amerikaanse automobilist vroeger als beloning/certificaat van goed en schadevrij rijgedrag. Achter het rode glaasje zit een lampje zodat je 'm als remlichtje of decoratielampje kon/kan gebruiken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt wel topje van de kertsboom
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt wel of Oskar een soort garderobe voor zijn Kever heeft...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb vandaag mijn 'nieuwe' wielen opgehaald.
Het zijn fuchsvelgen geworden. Heb gedacht om de repro's van flat4 te gaan kopen, maar heb na lang peinzen toch besloten iets meer uit te geven en de originele te kopen. Nog even wat polijsten en de achtervelgen weer voorzien van wat zwarte verf en dan komen ze eronder. Voor 4,5's en achter 5,5's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vette shit Oskar,
Originele en dan ook nog wel earlies, centerkapjes erbij.... heel erg dik gewoon. Dit doet pijn. Heb jij ze er nog eerder onder zitten dan ik mn raders, maar ben erg blij voor je omdat je dit al zo lang wilde.... Wil ze wel even irl zien.
64 T1 13 wndw dlx wlkthrgh hardtop SNAP-360 - 1st drive in photostudio in Amersfoort DRIVE HYBRIDS, I NEED YOUR GAS !!! Last edited by vwboesie : 06-03-2006 at 00:12. |
|
||||
|
||||
![]() Ga je de BRM's verkopen??
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie Fuchsen trouwens 14,15 of 16" ?,mijn vader heeft ze ook voor op de bus in 15" allebij 5,5J maar 2 met een andere et waarde dus die staan iets breder,die worden gewoon weer zwart,we polijsten wel het blanke alu.
Zal zeker stoer staan op je kevert!! Last edited by M.I.V.W : 05-03-2006 at 18:18. |
|
||||
|
||||
![]() Seau, dikke set segh !!
Gefeliciteerd pik ! ![]() Zal heeeeeeeeeel cool staan onder je kever....zeker omdat ie wit is !
|
||||
|
||||
![]() De bom! Helemaal de bom!
|
|
||||
|
||||
![]() zozo setje 4,5 5,5 dat is niet mis man! Gefeliciteerd ben benieuwd hoe het gaat lijken!
|
||||
|
||||
![]() 4,5's!!
![]() Zien er goed uit zeg. Tijd voor beter weer.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Emiel, het zijn 15" wielen. 4,5 voor en 5,5 achter. Beide wielen zijn de zogenaamde earlies oftewel, oude type fuchsen. De brm's ga ik inderdaad verkopen, maar ze zijn al zo goed als verkocht. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super aankoop! Ben benieuwd hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Erg
![]() Als ik me niet vergis zul je met de 4,5"s binnenbanden moeten gebruiken, toch? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep |
|
||||
|
||||
![]() Mooi setje earlies voor Oskar! Wanneer gaan ze in de verf?
Zal wel keurig gaan staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga ze zo snel mogelijk aanpakken. Ze zijn gepolijst geweest en het ziet er naar uit dat ze snel weer zullen glimmen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig, herman!
![]()