|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Carla, Dat is goed hoor dat je de foto's gebruikt! Ik zal dalijk weer even onze site bezoeken! Viva Team Flykiller! Groetjes Robert
|
||||
|
||||
is goed macenl ik hoor wel van je als je voorschermen gespoten moeten worden...
het is voor jou ook vlak om de hoek... hij is gespoten mensen en hij is netjes geworden hoor... vanavond worden de foto's gepost... groetjes johan...
|
||||
|
||||
Die achterlichten doen het hem hoor!! die staan super bij de kleur!
|
|
||||
|
||||
dankje arie...
ik ben de foto's aan het uploaden hoor komen eraan...
|
||||
|
||||
nou waar dan? foto's????????
|
|
||||
|
||||
sorry mensen gisteren heb ik geen foto's kunnen plaatsen want mijn alnum.nl deed vrij weinig :s
maar nu dan de update van gisteren zeg maar... hier staat ie afgeplakt in de spuitcabine... hier zit de kleur erop... hier staat alles in de blankelak... zo alles is droog en staat weer buiten de cabine... ook gisteren avond alvast een beginnnetje gemaakt met bouwen... mooie achterlichten van vwleusden... dit waren de foto's van gisteren...
|
||||
|
||||
ziet er goed uit nu er weer `n kleur op zit
enne... heeft ie er nou ook neon onder??? :p:p
|
||||
|
||||
zo en dan nu de foto's van vandaag...
we zijn de hele dag bezig geweest met opbouwen en ook zijn de losse delen gespoten die er nog waren... de losse delen die nog gespoten moesten worden... hier zijn ze gespoten... en de rest van de dag zijn we druk aan het bouwen geweest en aardig opgeschoten alweer... de planning voor morgen is dat ie weer naar buiten kan en we weer gaan rijden...
|
||||
|
||||
nee rene er zit geen neon onder
|
||||
|
||||
tof man, en hoe ligt de lak erop? beetje strak geworden?
|
||||
|
||||
hij is netjes geworden en ziet er goed uit...
|
||||
|
||||
propere 2.
Ik ben benieuwd naar de foto's als hij klaar is. Welke velgen komen eronder? |
|
||||
|
||||
24ste in leystad te bewonderen?
|
|
||||
|
||||
borbet A 7,5 en 9J 16
we zitten alleen even op 1 nieuwe 9J velg te wachten die besteld is... hadden het setje hier op het forum gekocht alleen bleek er 1 9J krom te zijn op 3 plaatsen en het hart was ook niet helemaal recht meer... dus hebben we 1 nieuwe besteld en die komt hoogst waarschijnlijk vrijdag binnen... dus in de loop van volgende week ongeveer zullen de wielen eronder gaan komen... dus voorlopig nog met de 15 inch staalrakkers rijden...
|
||||
|
||||
nee sorry baseknot dan zitten we op zandvoort...
|
||||
|
||||
He Johan,
Jullie gaan als een speer man !!!! Kan ik die van mij volgende week brengen, dan haal ik hem die week daarna wel weer op !!! Grtz................ LRR Ps: veel plezier met opbouwen verder !!!
|
||||
|
||||
hahaah is goed hoor :p
gaat helemaal lukken morgen hopelijk klaar...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mooi project dit ziet er super uit allemaal!
Even een vraagje, ik zie dat je het schuifdak eruit hebt gehaald. Hoe heb je deze er ZONDER krassen weer ingekregen? Op welke manier? De dakplaat voor of achter op de rails? Ik zoek een manier om mijn dak er namelijk uit te krijgen en er weer in te doen zonder krassen.
|
||||
|
||||
Dit gaat snel :biggrin: . Ik ben heel benieuwd als het helemaal af is :biggrin: