|
||||
|
||||
Quote:
nee dat is een auto vd bank verder vind ik het belachelijk dat op een "volwassen" forum als het volksforum zulke kinderachtige reacties gegeven op iemand z'n auto. hij is trots op z'n auto en laat dat zien, er zijn zat mensen die een belastingvrije mk2 laten slopen en hij zorgt er tenminste voor dat de auto blijft rijden! de trend op dit forum lijkt er steeds meer op dat je dure velgen moet hebben en de auto moet oem+ zijn. laten we voorop stellen dat het mijn smaak ook niet is maar ik ga hem niet af zitten kraken. succes met je project en welkom. en volksforum grow up!
|
|||
|
|||
Ter verduidelijking van mijn bovenstaande post: het is ook (helemaal) mijn smaak niet, maar dat hoeft ook niet
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Welkom en respect voor je stijl. Maar wat is er Jap aan je VW dan?
|
|
||||
|
||||
Ik vind het wel goed wat Dave doet of het nu mooi is of niet.
Iedereen weet wie dutchbeast is door zijn eigenzinnige stijl. daarmee heb je mijn RESPECT. Anders hebben we straks op meetings alleen oem+ autos op bbs velgen. Ik vind oem+ ook heel mooi maar moet geen maatstaaf voor andere autos zijn. We hebben ALLEMAAL een gezamelijke hobby namelijk VW ieder op zijn eigen manier.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
www.automaxx.nl De plek voor jou!
|
|||
|
|||
http://www.civicclubholland.nl/foru...hp?f=45&t=61741
Zoals de beloofd. De link naar het civic forum
|
||||
|
||||
Hey welkom hier!
Zow jij bent snel bekend op dit forum, dat zijn er niet veel gelukt in zo'n snelle tijd. Misschien is het niet zo verkeerd wat Dennis-Mash en Vantfur aangeven. Kijken op een ander auto/tuning forum waar ze meer jou style toepassen op auto's, hier kun je waarschijnlijk beter je mening en onderwerpen delen met mensen als hier. Hierbij bedoel ik natuurlijk niet te zeggen dat je hier weg moet gaan, want iedereen met een vag gerelateerde auto is volgens mij welkom hier.(welke style dit ook is) In ieder geval heel veel succes met je golf en hoop dat je toch wat gaat hebben aan dit forum..... Wat betreft je auto: Het is niet mijn style zoals de meesten. Maar gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak/style...! Groetjes
|
||||
|
||||
welkom hier.
je kan zeggen wat je wil, maar jij krijgt wel aandacht hier. ik zou zeggen ga lekker door met wat je doet, dan hebben ze hier ook weer wat gesprekstof. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat kinderachtig zeg Respecteer hem gewoon en laat m lekker zn gang gaan
|
||||
|
||||
Welkom
|
|
|||
|
|||
maar waarom 3 verschillende subs?
http://www.youtube.com/watch?v=jFKK-5ZHM7A |
|
|||
|
|||
Quote:
Niks kinderachtigs aan lijkt mij? Ik ben van mening dat hij daar flink wat inspiratie kan opdoen. |
|
||||
|
||||
Dikke auto ga zo door !
|
||||
|
||||
Laat elkaar gewoon in zijn of haar waarde.
Heb wel respect voor zijn werk Het is toch zijn auto? Hij heeft toch een golf dus waarom zou hij niet op dit forum terecht kunnen? En een ban van vw-forum omdat hij zo'n auto heeft? (of begrijp ik het verkeerd ) Dat vind ik echt een mentaliteit van niks. Ik geef mijn mening niet, want dat zal niet veel verschillen van de rest hier. Laten we hier nou niet een eindeloze discussie gaan houden wat lijd/leid/lijdt/leit tot een ban |
|
|||
|
|||
@Bernhard, zover ik had begrepen had die ban op vwforum niets met zijn stijl te maken.
@Mark041, Dat staat stoer hahahaha
|
|||
|
|||
Quote:
zijn ban had niks te maken met zijn auto of wat hij ervan maakt. Ban had ergens anders mee te maken, dat weet hij zelf ook. dus laten we het hierbij houden, en hem zijn gang laten gaan met zijn wagen
|
||||
|
||||
Quote:
vind de titel wel heel toepasselijk "TupperWareTuning 4 Life " och hij geniet op zijn manier van z`n auto . als hij blij is, ben ik het ook |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha leuke titel he Komt mn ex nog in vor dus ik maak binnekort wel een nieuw filmpie