|
||||
|
||||
originele wielen
ps: alarm kun je toch gewoon afstellen, op het radar kastje. |
|
||||
|
||||
Mag ik even...
G*dverd**** Eind vorige week de laatste voorbereidingen gedaan aan de cabrio, om er donderdag mee naar de See te vertrekken. Zit inmiddels nieuwe accu, en een nieuwe startmotor in, auto heeft een klein beurtje gehad. Heb de auto zelfs even naar de garage gebracht, om alles met opladen, lekstroom e.d. te laten testen, maar alles was goed. Neem de cabrio nu om de dag mee naar mijn werk... ga er regelmatig 's avonds mee rijden, zou en moest zeker weten dat alles goed was, voordat ik ermee naar oostenrijk zou gaan..... Vandaag laatste dag werken voor de vakantie.... en wil de cabrio meenemen. En jawel, accu leeg............... (ben er zaterdag nog mee op pad geweest).. Ik baal hier zo ontzettend van....... Maar goed, dan maar met de diesel naar oostenrijk. Heb hier voorlopig even geen zin meer in
|
||||
|
||||
Alleen de accu op een laadprobleem? Valt opzich toch wel mee?
|
|
||||
|
||||
rij er rustig mee naar Oostenrijk, maar doe voor de zekerheid de accupool loos als je'm parkeert?
|
||||
|
||||
Heb gewoon het idee dat 'ie nog steeds niet goed bijlaad..... En dat lekstroom niet het probleem is. Voltmeter in de auto geeft als ik rij, met lampen aan, nog net geen 13 Volt aan... zou toch meer moeten zijn...
|
||||
|
||||
, zul je altijd zien op het laatste moment doen zich de problemen voor ,
zou toch proberen om met de cabrio te gaan, gewoon een kist met onderdelen en gereedschap achterin en gaan neem aan dat je lid van de ANWB bent
|
||||
|
||||
en koop een reserve-accu van 4 tientjes...
|
|
||||
|
||||
heb er ook nog eentje liggen, wil hem wel meenemen voor je naar Oostenrijk
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je hoeveel bagageruimte je hebt in een Golf 1 cabrio.... Heb vorig jaar op vakantie gebruik van de ANWB moeten maken, en dat was dit jaar eigenlijk niet mijn bedoeling..... Ben het gewoon ff zat. Mijn doel was om de cabrio vorig weeekend klaar te hebben, zodat ik deze week zou kunnen proberen of alles goed is. Ben niet zo van "het laatste" moment...... En moet zeker weten dat iets goed is, zeker voor zo'n reis.
|
||||
|
||||
kj geef ik je gelijk in , je wilt niet weten hoe die van mij nu erbij staat (beete livin on the edge he )
als je nog een accu nodig hebt hoor ik het wel. we spotten ons misschien nog wel aan de See. succes met de reis
|
||||
|
||||
Good luck !
|
||||
|
||||
Zo, weer wat gerustgestelder thuisgekomen. De dynamo zelf laad wel op, maar eigenlijk iets te weinig. Zou voldoende moeten zijn, maar ja, eigenlijk heb ik de laatste paar dagen korte stukjes gereden, verlichting aan, radio aan, je kent het wel..... en daarna een paar dagen stil gestaan.
Moet gewoon even voorzichtig zijn met grote verbruikers, dan zou het goed moeten gaan. Oftewel, we gaan toch met de cabrio naar de See (en we nemen startkabels mee ) En Jeroen, bedankt voor je service!!
|
||||
|
||||
Mooi zo Christaan! Dat je maar mooie foto's mag maken
|
|
||||
|
||||
ahhh kijk !
mooi om te horen Christiaan, toch een beetje zorgen om niks dan he. en neem van me aan al ben je naar oostenrijk gereden met verbruikers aan, dan zal die accu echt wel opgeladen zijn als je aankomt he
|
||||
|
||||
Maar wil daar ook nog rondrijden
Enige twijfel punt is nu het weer. Heb net nog even zitten kijken, maar je wordt er niet echt vrolijk van. Als ik niet dakloos kan rijden daar, kan ik net zo goed de diesel meenemen..... Morgen nog even de vooruitzichten bekijken, en daarna besluit ik wat ik ga doen.....
|
||||
|
||||
van die site moet je je voorlopig even niets aantrekken,
verandert met de dag. gister was op dinsdag nog 16 graden voorspelt en droog. nu zeggen ze 12 graden en regen. dus nogal wisselvallig