|
||||
|
||||
Goed bezig kerel
Succes met de restauratie en als ik in de buurt ben kom ik nog wel eens langs |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit Henk, mooi waark!
|
||||
|
||||
Dat hebben ze knap gedaan lijkt veel beter super
|
||||
|
||||
Helemaal super Henk!
|
||||
|
||||
Opdatum!
Ik kan beginnen met het kaal plukken van de bodem... de eerste nare plekken zijn al ontdekt helaas!
|
||||
|
||||
dat is nog es een frame Henk!! supergaaf!!
kom deze maand nog wel ff bij je langs om te kijken....en die stabi`s ophalen
|
||||
|
||||
Van de week een nieuwe accumulator binnengekregen:
en vandaag een complete rvs auspuff opgehaald!
|
||||
|
||||
Heel vet Henk, eindelijk zonder gat in het dak! Zolang als ik je topics al ken, van de verschillende fora heb je het er al over! Eindelijk, of niet!?
|
|
||||
|
||||
Klopt, ik ben echt onwijs blij met het dichte dakje!
Ik was eerst bang dat ik n 2e gti carroserie op moest gaan zoeken om alles op over te bouwen, maar via Rene heb ik iemand gevonden die het voor me wou doen!
|
||||
|
||||
Vanmiddag weer bezig geweest met de bodem kaal te trekken.
Ik wist al dat de bodemplaten al bol stonden, waarschijnlijk heeft de auto in het verleden een keer een lelijke smakkerd gemaakt. De dorpels zijn recht tegen over elkaar ingedeukt, en ook de balken onder de bodemplaten zijn op die lijn ingedeukt.... Nu was ik dus van plan om die balken weg te halen, de bodem recht te trekken en er andere balken voor terug te lassen. En vervolgens de aangechting van de bodem op de dorpel te repareren. Helaas zie ik vanmiddag dus dat ook de ophanging van de draagarm flink verrot is... dat wordt dus nog meer laswerk voor de boeg Ik zou graag van iemand willen weten hoe de binnenkant eruit ziet. Waar en hoe zitten de draadeinden van de draagarmbeugel vast? Je kan het van binnenaf niet zien nl. En omdat we allemaal foto's willen zien
|
||||
|
||||
Das minder Henk, misschien was een andere carosserie achteraf toch wel beter geweest.
|
||||
|
||||
Jah, misschien wel...
Maar goed, ik zie hier een uitdaging in! Ik ga in elk geval kijken hoe groot de schade is en of ik aan reparatiestukken kan komen. We houden goede moed Ik ga het nu in elk geval niet opgeven. Dit is echt de enige echt ernstige plek op de hele carroserie, alleen jammer dat ik het nu pas te weten kom
|
||||
|
||||
nog 1tje up naar nieuwstaat.
haha |
|
||||
|
||||
Succes Henk !!
Dat laswerk zal wel goedkomen toch ?? Volgend jaar naast elkaar parkeren op de MK1 meeting ?? Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Deze week ben ik aan de gang gegaan met de bodem, deze was door krikmisbruik in het verleden aardig bol komen te staan.
Ik moet zeggen dat het resultaat mooi is geworden, voor het fijne zal er nog even geklopt moeten worden. Als het goed is komen volgende week de nieuwe balken aan voor onder de bodem. En dan gaan we dat samen met de dorpels en het gat bij het ophangpunt weer fixen!
- 1981 Audi 100 CD5E - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen Last edited by Henk_Pigo : 03-02-2007 at 20:25. |
|
||||
|
||||
Goed bezig Henk, kom binnenkort eens kijken.