|
||||
|
||||
Ja hoor we hebben natuurlijk weer een overdekt springkussen en we hebben ook weer iets te kleuren voor de kids........
|
|||
|
|||
Quote:
top geregeld weer dan heb ik er geen kind meer aan de hele dag als er een springkussentje staat |
|
|||
|
|||
Quote:
Daar hou ik je aan rick
|
|||
|
|||
ben dr ook bij of met de ouwe kevert of met slecht weer met de nieuwe kevert
geel of blauw |
|
|||
|
|||
Quote:
hoe zit het met de uit deuker staat deze man ergens met een kraam?? is hij op de dag telefonisch te berijken??
|
||||
|
||||
Sorry mensen de uitdeuker is er dit jaar niet bij.... kon het heelaas niet redden...
|
|||
|
|||
Is er in de buurt nog een wasgelegenheid(wasbox)???
|
|
|||
|
|||
Quote:
als het goed is zit die daar vlak om de hoek,excacte adres weet ik zo niet? |
|
||||
|
||||
komende zondag aanwezig.
ga denk ik alleen met mijn broers golf mk1 met kenteken 79hrl4.
|
||||
|
||||
Wasgelegenheid is iid mooi in de buurt ,ook altijd een gezellige aangelegenheid daar s'morgens
Wij hebben ook alles zo'n beetje klaar , vanavond nog even een extra reservevelgje inelkaar geboetseerd ,voor m'n zwagers Mk2 vr6 Heb in iig wel erg zin in zondag , VW speed zal met een uitgebreide delegatie aanwezig zijn , specials guest included , om de Outlaw organisatie te helpen met zware taak van jureren . Onze club zal er ook staan met een kleine verzameling Volkswagens ,dus zou zeggen kom allen naar heerde Zondag !
|
||||
|
||||
Zeker een goede was gelegenheid in de buurt....... en wie denk je dat daar de boel rund... ha ha
maar zal er wel druk zijn daar...
|
|||
|
|||
Quote:
niet misschien jij BENT gewoon van de partij Mark!! |
|
||||
|
||||
Quote:
U heeft PM |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zonet nog even de jetta afgetankt voor de grote rit naar Heerde , en meteen even een vooraadje Rainbow(crew ) paraplu's opgehaald , hopelijk zijn ze niet nodig Zondag , maar voor het geval dat , heb ik ze bij me !
|
||||
|
||||
De eerste lage kevers alweer gesignaleerd vanavond!
Ik ben ook van de partij, woon er immers 200 meter vandaan!
|
||||
|
||||
was gelegenheid zit om de hoek van het terein
[IMG] [/IMG] :
http://www.golfmk1.nl/ http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60586 http://www.funda.nl/koop/epe/huis-4...8-smitskamp-25/ Last edited by jeroenmk1 : 16-09-2011 at 21:02. |
|
||||
|
||||
ich Bin Dabei![i][u]