|
||||
|
||||
Wat doe ik overigens met mn stabi? Ik zie dat er bij sommige setjes, verkorte stangen worden mee geleverd en nieuwe toplagers. No-go of kan dat wel?
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem 30 tot 40mm lager liggen rondom en weinig last, wel je bumpstops inkorten
|
|
||||
|
||||
even een tt/r32 stabi pakken..zit je altijd safe
|
||||
|
||||
Ik rijd al ruim twee jaar naar volle tevredenheid rond op een TA schroefset, lekker soepel!
Idd, V6/R32/TT stabilisator monteren. Moet wel je subframe los enz. enz. is nog wel een werkje. Is ws. nodig bij een verlaging van meer dan 4cm. Had er zelf een beetje last van toen de Bora 5cm verlaagd was, vooral met een man of wat er in.
|
|||
|
|||
Ik heb tuningart die is best comfortabel. Goede schroefset vind ik. Ik weet niet wat voor een motor in je auto ligt, kon ik zo gauw even niet zien maar bij mijn auto n 1.6 heb ik geen verstelbare koppelstangen en v6 stabilisatorstang nodig. Kan gewoon zonder problemen met de hulpveren eruit op zijn laagst. Die verstelbare koppelstangen liggen na een maand de rubbers uit.
|
|
||||
|
||||
zonder v6 stang lig je niet lager dan 5cm joey.. of je aandrijfassen zijn al aardig ingesleten
|
|||
|
|||
Jawel ik rijd zelf zo.
Kijk maar er loopt niks aan. Je ziet daar een slijtplekje maar ik heb een week gereden met de koppelstangen een eindje uitgedraaid dan veranderd de hoek en loopt het aan tegen de bevestiging van de koppelstang op de stabilisatorstang. Ik zou het eerst proberen als het zonder kan scheelt het je bijna 200 euro. |
|
||||
|
||||
Quote:
Een 1.6 variant. Hoe laag zit je dan? Ik wil 50 - 60mm...ook de voorzijde. |
|
|||
|
|||
Ik heb 16 inch staal eronder nu even met 205/55 16. De stelring zit er net niet tegenaan met de hulpveer eruit. De band valt net in de wielkast. Dat is lager als 50/60mm.
|
|
||||
|
||||
aha.....helamaal geen gekloot dus als je lager gaat dan 40mm zonder verdere aanpassingen? interessant....
|
|
||||
|
||||
papa gaat voor de JOM set....gisteren wel goede dingen over gehoord.
Kost geen reet, verwacht geen reet. Verbaas me maar..... |
|
||||
|
||||
stabi TT 8N zou passen?
|
|
||||
|
||||
Geen idee. Ik weet wel dat een nieuwe v6 stang incl. rubbers en BTW bij de dealer precies 125,- kost. Ik vond het wel meevallen, Stang van Jom of KW is duurder. Alleen het monteren is wel even werk...
|
||||
|
||||
ok, dat valt nog wel mee. kan ik mn oude koppelstukken gebruiken of ook de V6/R32/TT koppelstukken mee gebruiken?
|
|
||||
|
||||
Ik heb m'n oude gebruikt. Bij een v6, enz. zit de stabi aan de veerpoten, die hebben dus geen koppelstukken. Ze komen wel iets onder een hoek te staan, dit kun je oplossen met een busje.
|
||||
|
||||
Ik heb de schroetset binnen van JOM en de V6 stabi met nieuwe rubbers.
Ben van de week nog iets anders leuks tegen gekomen, zondag flikker ik hier wel een plaatje neer. |
|
||||
|
||||
morgen ff ophalen.....
|
|
|||
|
|||
Kijk aan leuke wieltjes Deze wielen heb ik ook onder mn zilveren mk4 v6 liggen met wat voor bandenmaat en adapters ga je rijden?
mvg, Marcel |
|
||||
|
||||
215/40/18 met 15mm adapters voor, 25mm achter. De Phaetons met ET 40 staken net iets te ver buiten de wielkas. Dees zijn ET 48 dus deze vallen mooi 8mm verder naar binnen.
|