|
|||
|
|||
Laat die flappie van Wagenwerks maar thuis blijven,
dit is zeker net zo goed!!
|
|||
|
|||
lekker snel....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
:-)
Nog zo'n ziekelijk goede promo video.
|
|||
|
|||
Quote:
En de boys van Grounded ook Kerel is een paar dagen voor E38 bij hun geweest en samen met hen die kant op gegaan en goed wat materiaal geschoten. Je raad het al, nooit wat van terug gezien. En met Worthersee had die ie ze alleen maar ontlopen en genegeerd! Kansloos lijkt me... Anyway, er zijn er meer die handig zijn met een camera dus laat deze editie maar komen!
|
||||
|
||||
Inderdaad, ze hoeven niet meer voor de poorten van Edition te komen daar komen ze absoluut niet meer binnen.
Erg kansloos allemaal, zeg dan gewoon dat je het niet lukt maar er word een hoop beloofd maar niets waar gemaakt, vind prima wat ze maken maar zal ze niet meer sponseren voor een dvd. En zeker goede promo, die van Loniek inmiddels al 10 keer gezien |
|
|||
|
|||
Quote:
Die is echt heel vet gemaakt.
|
||||
|
||||
krijg er spontaan zin in
|
|||
|
|||
wij zijn zeker weer aanwezig, met de kever,
net nog geprobeerd het hotel te bespreken maar die zit vol helaas... we zouden eerst met de vakantie gaan deze tijd maar dat gaat helaas niet door... nu maar weer opzoek naar een ander hotel, zijn er nog andere die ook een ander hotel hebben of niet ? Gr jeroen.
|
||||
|
||||
Jeroen, het is inderdaad lastig nu een hotel te vinden, het gaat echt enorm druk worden op MIVW, alle hotels lopen zon beetje vol.
Misschien kun je via booking.com nog wat vinden in de kleinere dorpjes hier in de buurt?
|
||||
|
||||
van hoelaat tot hoelaat is mivw 2011?
ik heb smiddags een afspraak van 1 uur tot 5 uur en daar kan ik niet onderuit misschien kan ik sochtends of na 5 uur nog gaan om te kijken iemand enig idee? |
|
||||
|
||||
Pibbe,
Dat Zou ik dan niet meer doen. Rond 16.00 is de prijsuitreiking en zodra die klaar is loopt de boel leeg. Als je het echt niet wilt missen moet je echt in de ochtend komen. Om 9 uur begint het hele feest
|
||||
|
||||
ik zal het even melde maar op de katwijkseweg vlakbij de ingang van mivw is ongeveer 2,5 maand geleden nieuw hotel geopend... weet niet of daar nog kamers vrij zijn?
maar denk meld het maar even! ik heb dr iedergeval weer zin in en ben dr zeker weer bij!! |
|
|||
|
|||
Ik ga met een groepje van een ander forum zondags even die kant op.
Dus ook mijn Ibiza FR is daar te bewonderen :P |
|
||||
|
||||
Als het goed is ook die kant op met een clubje!
Mooi stukkie rijden maar je moet er wat voor over hebben.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is daar te doen dan? |