|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
nice |
|
||||
|
||||
Quote:
als ge dan toch iets klaar zet doe maar een baco mooi klokske vent Jammer van de draagarmkes maar gelukkig kosten die weinig nieuw
|
||||
|
||||
Bij VW kosten ze toch redelijk wa centekes zenne
|
|
||||
|
||||
Quote:
Das alleen omdat je het bij VW haalt, neem aan dat je ze ook door wilt lassen? zou ik bij de lokale brezan onderdelen de draagarmen halen doorlassen en opnieuw in de lak Zal je echt niet eraan af zien dat ze van de brezan komen of bij de vw dealer vandaan Maar als jij het voor je eigen gevoel liever van de VW in huis hebt be my guest
|
||||
|
||||
ben inderdaad bij AD binnen gegaan en heb ze er gelijk besteld en ook de wiellagers mee besteld
volgende week terug wat foto's ;-) |
|
||||
|
||||
motor mooi proper gemaakt en nieuw kleurtje gegeven
zuigers,stangen,krukas,oliepomp zitte er in we gana terug de goede kant op vanmorgen weer een bestelling geplaatst bij VW voor moeren,bouten en dichtingen |
|
||||
|
||||
Nice, weer wat progress!
|
||||
|
||||
Als het hart weer klopt
|
||||
|
||||
maandag dagje vrij,en we gaan de laatste stukjes mat zetten en weer naar het VW magazijn
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nog wat gaan winkelen vandaag
en m'n schmidt's afgewerkt zijn nu crackeld mat zwart en boordjes opgefrist |
|
|||
|
|||
ziet er strak uit die velgen. ben ook bezig met g60 motor inbouwen.
mag ik je vragen wat je gedaan heb/gaat doen met dat opengewerkte koelkanaal aan de distr. zijde. heb er nog geen "mooie' oplossing voor. misschien dat jij me verder kunt helpen? keep it up!! |
|
||||
|
||||
dat is bij mij m'n motorsteun
enige ellende is dat de originele dichting niet meer nieuw te verkrijgen is bij VW dus dat word ''zelfbouw'' |
|
|||
|
|||
jaa bij mij is het ook een motorsteun. had idd ook al gevraagd aan dealer maar kreeg t zelfde nieuws. ik heb nu een rubber afdichtring gebruikt van een oliefilter pas mooi alleen ietsjes te dik. maar dicht wel goed af.
|
|
||||
|
||||
leuk te weten,kan t mss ook eens proberen,dichtsmeren met kit vind ik zo een walgelijk id en is niet zo netjes
|
|
||||
|
||||
vanmorgen m'n KW v1 inox besteld
|
|
||||
|
||||
weer een tripje naar VW magazijn tijdens de middagpauze
weer wat dichtingen en schroefjes NIEUWE OEM topmounts zijn dus nog verkrijgbaar voor MK1,stond ik even van te kijken |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|