|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wie weet er meer over de fire and ice klok en zijn er meer ??
hoi, heb de klok op de kop weten te tikken was nieuwsgierig of er meer van zijn gemaakt en wie er nog meer zo'n klok in de auto heeft zitten misschien? wel leuk om te weten of ik mischien de enige ben let me know |
|
||||
|
||||
Gaaf!
Ik ben al jaaaaren op zoek naar die tellerplaten! Waar heb je die vandaan? Ik weet dat er meer van zijn! Zag het voor het eerst in 2002 in een F&I,van ene Johan uit Ede(toendertijd) Die F&I bestaat helaas niet meer... Of de andere F&I met die platen er nog zijn...geen idee.
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 16-11-2010 at 00:50. |
|
|||
|
|||
Quote:
hey ja lache hè heb gelukkig de klok zo kunnen kopen heb ook een oproepje geplaatst of iemand deze vaker gezien heeft en of er meerdere zijn als het goed is gaan we van de week een 5deurs halen pfff tis wel tegen de poolse grens maja moet er wa voor over hebben hè 15 uur rijden totaal |
|
||||
|
||||
Da's idd een eindje toeren
Maar is het vast waard
|
|||
|
|||
Quote:
kan deze goed van hem zijn geweest geen idee hoop dat ik de enige ben heb ik iets apparts haha maar dat zal wel niet wat vind je van me stuur Last edited by perojo : 16-11-2010 at 00:53. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik hoop het ziet er wel leuk uit op de foto's maar jammer genoeg ziet het er vaak mooier uit op de foto's dan in werkelijkheid maja we zien wel hebben we iniedergeval een paar leuke daagjes erop zitten |
|
||||
|
||||
Johan Hulstein maakte geloof ik die tellerplaten
Hij heeft een F&I G60 (ff z'n naam opgezocht) Dat stuur is mooi zo Met een spuitbusje gedaan?
|
|||
|
|||
Quote:
oke lache hoop dat ik iest kan vinden of hij ziet me oproep of iemand die hem ook kent is wel leuk om te weten toch maar mocht ik er 1 tegen komen weet ik dat ik bij jou moet zijn ja lache hè het stuurtje eigen ontwerp haha dus heb ik weer iets apparts wat veel denk ik ook niet mooi vinden haha maar als ik het maar mooi vind |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha thnx
|
|||
|
|||
Quote:
oke goodnight |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Leuk project geworden; lekker combineren wat jij leuk vind!
Persoonlijk had ik die onderste grillspoiler verwijderd; maakt het front iets te druk..., maar het is jouw ding. Maar voor de rest: genoeg ge-fire-and-ice-'t om welkom te zijn op de volgende Fire and Ice mini-meet 2011, denk ik! Is het trouwens een echte GTI, zoals achterop staat?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou ik 'm een keer kunnen bezoeken?
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt voor je reactie nee tis op dit moment gewoon een 1.6 automaat (was een 1.3 schakel) heeft toen dit ingebouwd omdat we dit hadde liggen met weinig km en ik automaat wou hebben we hadden al een 16v pl motor maar konden hem goed verkopen dus dies weg anders had me man die denk ik erin gebouwd maargoed wie weet wat ie nog tegenkomt met z'n verzameling van golfjes 2 nee ik vind het wel goed zo dalijk lekker gas erin en belasting vrij rondtoeren op gas haha vind het wel lache iedereen oooo is da een gti en ik vind F&I gewoon mooi dus vandaar de bekleding,emblemen,stuur,klok tis alleen een witte maar hij heeft zat paarse staan die ik elke dag zie en deze rijd gewoon super ik vind hem super leuk haha |
|
|||
|
|||
Quote:
heyy jaa tuurlijk je bent van harte welkom koffie,thee,fris staat klaar |
|
|||
|
|||
Quote:
waar vind je die wagens want ik vind zo'n fire and ice ook wel leuk voor dagelijks
|
||||
|
||||
Quote:
Goed zo Even kijken wanneer er tijd is...
|
||||
|
||||
Quote:
Elke dag 'fire' en 'ice' als zoekwoorden intikken op marktplaats en je ziet (nu nog wel) een paar exemplaren... Teller komt waarschijnlijk hieruit: (ik weet het eigenlijk wel zeker! ) >>> Kijk maar 's naar de gehele auto op deze site<<< (wel een beetje verouderde site, maar Madison's fire staat er ook ergens op!) @ Maddie: Dit soort dingen moet je dus niet zoeken, maar zelf maken!!! (...of toevallig 's tegenkomen) Het is al eens eerder gezegd: alleen met eigen creativiteit maak je iets unieks! ...of je moet veel willen betalen aan andere creatievelingen... PS: doe eens een bod op mijn unieke kussentjes:
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 16-11-2010 at 22:54. |