|
|||
|
|||
Quote:
mooie foto van ons wist ik helemaal niet dat je die had gemaakt haha wel grappig |
|
||||
|
||||
who are you?
beste 'perojo', aan zo'n opmerking hebben we weinig, natuurlijk!
Vertel wie je bent, wat je van plan bent (en al gedaan hebt) met de ex van Maddie... Of ben je geen liefhebber? Haha! (en het liefst met foto's)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
wat is er gedaan aan de f&i ex van madison
Quote:
hoi vento vice, het is me gelukt om ons voor te stellen (weet niet of je dat ondertussen als hebt gelezen) met de foto's kom ik nog niet uit hoe het werkt om ze erop te zetten maar hierbij alvast een lijstje met wat er gemaakt moest worden en wat er er aan gedaan hebben (wat je waarschijnlijk ook al wist via marielle ) we hebben er een ander f&i interieur ingezet (andere was kapot) oliesensor schakellaar (olielampje brande) 2 liter teveel olie eruit gehaald ! achteruitlicht schakellaar op de versnellingsbak vervangen mistlampen gekocht andere voorbumper orginele grill ipv de imitatie vloerbedekking gediepstoomd vacuum slangen gemaakt orginele lak besteld hoek besteld voor achterwandje (is verroest) gaan we in lassen goede las apparraat gekocht zo dat was het ongeveer maar komt nog wel wat bij zal overal wat foto's van maken is wel leuk om het bij te houden als iemand tips heeft voor de foto's erop te zetten graag |
|
||||
|
||||
Quote:
even copy/paste uit marielle der topic; Quote:
om dit te snappen zul je wel een F&I moeten hebben gok ik..... gezellig clubje trouwens,denk dat ik er ook een aanschaf
|
||||
|
||||
Quote:
welkom bij de fire&ice owners, lovers en talk abouts maak er wat moois van!!!!
|
|||
|
|||
Quote:
hoi ja idd ik zag dat jij ook aardig wat leuks hebt leuk hoor dit forum vandaag hebben we nieuwe draadboom gelegt in de f&i 12-fx-tx voor de mistlampen (die waren eruit gehaald ) gelukkig zaten die in de gti xk-78-ll wel gelukkig hebben we die erbij kunnen kopen voor wat kleine onderdeeltjes en ook de g60 voorbumper en grill gemonteert om te kijken of het goed zit en het zit gelukkig perfecto nu nog mooi spuiten en dan kan het erop gezet worden heb de lak al besteld ben nog steeds bezig met de foto's komt allemaal goed....... |
|
|||
|
|||
Quote:
thanks dr.golf we komen aardig in de richting |
|
|||
|
|||
Quote:
Allereerst welkom bij de F&I ''owners club'' Maar Ik denk dat Gerben (de Pul) dit bedoeld: Originally Posted by perojo,today@15:46 ja hè ik wou je pb maar is storing denk ik we hebben erover nagedacht maar we gaan hem waarschijnlijk toch in onderdelen wegdoen dit omdat we zelf ook nog wat nodig hebben voor de f&i en veel mensen vragen voor de onderdelen van de gti en in de onderdelen is hij ook meer waard Ik snap hem ook niet meer eerlijk gezegd ( en ik heb zelf een F&I ) Maar ga je hem nu slopen/in onderdelen verkopen/ of toch opknappen? |
|
||||
|
||||
juist guido
ik zie je links en rechts posten,maar echt duidelijk is het me allemaal niet
|
|||
|
|||
Quote:
We zullen het van Perojo horen Gerben .... |
|
|||
|
|||
Quote:
dan maar slopen is er weer een f&i minder maar wat is er nou dan is hij verkocht of zo wordt het een projeckt.? |
|
|||
|
|||
Quote:
Weer 1 minder is voor ons niet erg Ruurd Maar daarentegen,als hier weer een ''project'' van word gemaakt is dat ook weer erg leuk/mooi natuurlijk |
|
|||
|
|||
Quote:
daarom maar wil het wel graag weten hoe het af loopt met deze f&i |
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat was een berichtje naar marielle wij hebben een groene gti 16v erbij kunnen kopen en dat vertelde ik aan marielle via msn en ze wilde die wel kopen zie foto's van de groene gti gecopieerd van een bericht van mij gister hoi ja idd ik zag dat jij ook aardig wat leuks hebt leuk hoor dit forum vandaag hebben we nieuwe draadboom gelegt in de f&i 12-fx-tx voor de mistlampen (die waren eruit gehaald ) gelukkig zaten die in de gti xk-78-ll wel gelukkig hebben we die erbij kunnen kopen voor wat kleine onderdeeltjes zoals voor bumper en grill en ook de g60 voorbumper en grill gemonteert om te kijken of het goed zit en het zit gelukkig perfecto nu nog mooi spuiten en dan kan het erop gezet worden heb de lak al besteld ben nog steeds bezig met de foto's komt allemaal goed....... de f&i word nooit gesloopt die is te mooi om te slopen \ weten jullie het weer een beetje of snapppen jullie het nog niet echt..... zonee stap dan maar snel over naar een dafje of zo |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
@perojo:
ben jij/ jullie dan ook lady x op marktplaats. ik heb gevraagd wat de auto moest kosten en kreeg als tegen bericht dat de bumpers al verkocht waren. zat namelijk zelf even met de gedachte de mijne om te bouwen naar 16v. kreeg een bericht terug met een prijs voor de rest van de auto zonder bumpers, maar wordt me ff te gek.(dit gaat allemaal over de groene 16v)' om foto's te plaatsen kan je op gallery klikken hierboven en dan foto's tot 1 mb uploaden en ze vervolgens te kopiëren in je bericht. @vento vice en de pb van madison het logo zit recht nu en de bra doet het prima, ook met 120km/u als je hem maar strak genoeg doet
|
||||
|
||||
De groene 16V gaat in onderdelen weg,anders had ik 'm nu gehad.
|
||||
|
||||
Quote:
punt 1: ik heb gister een mail gekregen over de groene 16v dat ik hem mocht kopen, kompleet maar zonder bumpers en grill punt 2: jij zegt dat je elke golf koopt die op marktplaats staat maar puntje bij paaltje koop je niks en verkoop je juist je 2e auto.. enne waar wil je in godsnaam 1250 euro vandaan halen voor een 2e auto punt 3: als ik iets aan perojo vraag moet je niet je neus erin steken. punt 4: denk nu eerst eens na voordat je iets neerzet, dat hebben guido en rené je ook al eens gezegd ciao, have a nice day
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 14-09-2010 at 08:09. |
|
|||
|
|||
gaat dit topic nog es gesloten worden of hoe zit het?
|
|||
|
|||
Quote:
Hoeft niet gesloten te worden hoor,gewoon naamswijziging! |