|
||||
|
||||
Afgelopen zomer div malen met de Corrado aangehouden voor controle, alles ok. Alleen laatse keer geen rijbewijs bij me, kreeg meteen boete van 60 euro. Was een echte streber helaas.
|
||||
|
||||
Vorige week in Oostenrijk, geen oranje/geel reflecterend hesje aanwezig in de auto; €15 boete.
|
|||
|
|||
Quote:
Als nationaal chauffeur is de rijtijdenwet niet belangrijk. |
|
|||
|
|||
Laatst mijn eerste gehad met de brommert, gelukkig gematst door die agent... topmeting 90Km/H-10 =80 -10%=72Km/H en ik mag 45, 199,- Inclusief administratiekosten
|
||||
|
||||
gister 1 op de mat.....geflitst in friesland[wist niet eens dat ze het begrip daar kenden?]
76 euries....
|
|||
|
|||
fucking parkeerbon in Delft, 72 euro
|
|
||||
|
||||
Gister kwam er 1 binnen van 106 eurie. Voor het niet goed bevestigen van de kentekenplaat aan de voorzijde. Boete is 100 eurie en dan doen de flikkers en nog 6 eurie administratiekosten er nog bovenop. Alsof de 100 euro niet genoeg is. Stelletje teringlijers.
|
||||
|
||||
Vorige week 2 stuks. Allebei parkeren. 1x€ 60 en 1x €70 excl administratiekosten. Daarentegen heb ik een jaar lang gratis geparkeerd..... Dik verdient eigenlijk... Meer uitgespaard dan verloren
|
|||
|
|||
Quote:
Dan heb je geluk gehad idd, officieel kunnen ze je rijbewijs afnemen. Heb mijn Citta ook afgevoerd toen ik dit medegedeeld kreeg. top van 82km/h terwijl 25km/h is toegestaan |
|
||||
|
||||
100euro voor het feit dat er geen linkerbuitenspiegel op mn crossmotor (met kenteken) aanwezig was
|
|
|||
|
|||
Quote:
als ie van voor 1997 is dan ff aanvechten, daar hoeft ie niet op te zitten |
|
||||
|
||||
70 euro, parkeren in noordwijk aan zee (op de stoep) terwijl ik vlug naar de pin ging.
Heb er nog geen minuut gestaan, kwam de pliese de hoek om. De dame zei: Ik vind het gewoon lui, daar is de parkeerplek... F*ck... mens heeft nog gelijk ook |
|
||||
|
||||
Leek wel bingo van de week. 2maal prijs! 67,- (x2)
Om 9;44 en om 10;03... Heenreis naar m'n ouders, ff wat ophalen, en op de terugweg de 2e. En uiteraard even 2 maal administratiekosten. Onopvallende auto geparkeerd voor een garagebedrijf, want ze doen het voor de veiligheid. Mocht je een paar jaar geleden 80, maar ze zijn gestopt met wegonderhoud en hebben de snelheid gewoon verlaagt naar 60. Alleen ben ik autistisch en hoort het in mijn ogen 80 te zijn
|
||||
|
||||
ik ken dat, die 80 naar 60 problematiek, kan er ook maar niet aan wennen op sommige wegen. Wel klote zo 2 na elkaar.......
|
|
||||
|
||||
Ach, gedeelde smart is halve smart. M'n vader had er ook 1, m'n broertje 1 en m'n schoonzusje ook nog 1. Dus onze familie was goed vertegenwoordigd, zeg maar...
Ik was alleen de winnaar, had er 2
|
||||
|
||||
holy shit! dan zijn jullie wel zwaar getroffen
|
|
||||
|
||||
Vorige week een prentje gehad in Bremen.
Daar kun je beter 1 krijgen dan hier. Reed 62 km/u waar ik dacht dat je 70 mocht en 50 bleek te zijn. Gaat 3km/u correctie vanaf, dus 9 km/u te snel. Kosten: € 15,- Noemen ze een Verwahrnung, of te wel, een (betaalde) waarschuwing. Gr. Ed
|
||||
|
||||
en weer 1.....
ditmaal 35 te hard,volgens de schlemiel die me aanhield kon ik rekenen op tussen 350 en 400 euro.....
|
|||
|
|||
180 eu voor het vasthouden van mn telefoon! Was aan het smsen ofzo! Vraagt die kerel wat voor telefoon het is en of ie het doet...k zei een nokia e72 en nee hij doet het niet...ik sms altijd met kapotte telefoons! Retard! Maar kon er op wachten! Heb dat ding altijd in mn klauwen!