|
||||
|
||||
wij gaan donderdag tot maandag voor het treffen
|
||||
|
||||
Zondag de 29ste rijden we weg en Vrijdag ochtend na het ontbijt start ik de rallye om naar huus te gaan.
En we slapen in Velden. Heb er nu al zin in. |
|
||||
|
||||
Quote:
we hebben ook een gezin Alberto |
|
||||
|
||||
ja en? vorig jaar ook met het gezin geweest. gewoon leuke camping uitzoeken, met zwembad, speeltuin etc
|
|||
|
|||
Quote:
Wij gaan een week , van zaterdag tot zaterdag zelfs met een gezin met 2 kinderen lukt dat Quote:
Snap het ook niet , Rika wil niet eens mee Week tussen de auto's zag ze niet zitten , daar bij wij gaan met een ploeg van 10 man en 2 vrouwen En een weekje van huis heeft ze geen probleem mee , dat ben ik elke week |
|
||||
|
||||
geven en nemen.. ene dagje lekker shoppen in velden, andere dagje met de kids zwemmen en speeltuin, pretparkje etc.. andere dag met het hele gezin langs de auto's lopen.
Pluspunt is dat de auto's overal zijn, gaat ook om de sfeer. Als je aan het shoppen bent, kom je ook overal de auto's tegen. Dit jaar ga ik met de boys, dus een biertje etc.
|
|||
|
|||
Quote:
gewoon lekker vakantie |
|
||||
|
||||
precies
|
||||
|
||||
ja kan het ook, maar krijg Klasien niet zo gek en Jayden is nog te jong
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ga dit jaar voor het eerst heen , dus totaal geen idee wat ik er van moet denken Maar als het goed gaat en die verhalen waar zijn die hier en overal krijgt te horen , gaat het hele gezin volgend jaar mee . Dit jaar van zaterdag tot zaterdag heerlijk genieten , de mannen hebben een super plek om te slapen geregeld , op bier afstand van de Shell . Dus ben bang dat een week nog te kort is . Quote:
stap je bij Dikky achter op de brommer Last edited by Alberto : 17-01-2011 at 20:45. |
|
||||
|
||||
nog plek voor 3? plekkie voor het gezin heb ik wel voor je alberto.. op 8 minuten rijden van velden met alles erop en eraan
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal top Richard , bedankt . Maar Hylco moet die week gewoon naar school , en dat gaat voor alles Want anders was ik wel samen met hem in de Jetta heen gegaan |
|
||||
|
||||
Quote:
wilde ik eigenlijk ook. dat is 26-5 tot 30-5 toch? kunnen we wel oprijden, heb alleen niet zo n snelle s6 |
|
||||
|
||||
ik ook niet meer... ga in de superb combi en met een rallye(als het goed is)
|
||||
|
||||
maar we kunnen best oprijden/
|
||||
|
||||
Quote:
daar kunnen we het nog wel even over hebben. wij gaan met de passat. met mn golf2 is niet zo n strak plan, dan moet ik nu al weg . is het al verstandig om nu al vast kaarten te bestellen. of kan ik die daar beter kopen? |
|
||||
|
||||
als we van te voren gaan.. geen kaarten..( alles perfect begaanbaar, en al druk zat. je kan wel eendagkaart kopen als je daar bent op het treffen zelf( reifnitz) maar velden is leuk zat hoor.
|
||||
|
||||
Quote:
oh ok ek wer een klute ut de brei |
|
|||
|
|||
gadverdamme,.zit dit topic met tranen in de ogen te volgen, word weer een gezellig boel met al die friezen
Helaas kan ik het financieël ff niet trekken dit jaar,maar volgend jaar misschien beter en jullie houden de thuisblijvers uiteraard vast wel ff op de hoogte middels een nieuw topic,en een ''moderator'' die mee gaat. tegenwoordig is dat natuurlijk lekker makkelijk met een Iphone/Blackberry of andere telefoon Veel plezier jongens |
|
|||
|
|||
1 moderator ? volgens mij is het forum leeg die week
denk dat jij de enige bent die thuis is die week heb je al een slaap plekje Postma ? |