|
||||
|
||||
Nice pica's Lennart jonguh
|
|
||||
|
||||
ja, dat ken die lange wel.
|
|
||||
|
||||
Zo dan, wat weer een verscheidenheid aan reacties hier , ben ik even een dag aan t werk ,een avond in de schuur en lees weer heel wat verschillende dingen ,ik vond het iig wel een mooie meet !
Maar om nog even op een paar dingen te reageren/mening te geven ; De sfeer is maar net wat mensen erzelf van maken ,dit was gewoon een hele andere plek dan Bergum ,en ik vond de meet icm met de showroom wel heel leuk initiatief ! Ik ben dan ook niet de hele dag geweest om een volledige mening te geven ,maar ik was overall wel positief ! En nog even over de 'Audio overlast' , ik ben dus zelf wel een groot liefhebber van een mooie installatie in de auto , en het is net zo als vrouwen en auto's ; het hoort er gewoon bij ,of je het nu leuk vind of niet ! ( snap ook al niet wat altijd die halfnaakte vrouwen bij die auto's doen ) Ik ben het met de mensen eens dat het soms wel iets minder aso kan ,maar ik heb ook niemand horen klagen over het (mooie) stukje live muziek , wat kwa decibels vele malen hoger was dan de muziek die uit de auto's kwam ! Als je daar niet tegen kunt moet je gewoon niet naar automeetings gaan ,kun je beter naar deze soort meetings gaan heb je iig geen last van Muziek (en luide uitlaten /motoren / live muziek / enz enz Volgend jaar iig weer deze meet dacht ik !!!!!!!!
Last edited by jettaracing : 14-06-2010 at 21:02. |
|
|||
|
|||
Erg nette foto's Lennart!!
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
@Bas , deze stond er ook weer heel erg mooi bij hoor !!!!!!!!
|
||||
|
||||
ja die mag er zeker wezen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zal het zijn .... Ik word te oud mooie foto's Lennart . Die golf niet vergeten hoop ik |
|
|||
|
|||
Quote:
vergeten ..... O jee |
|
||||
|
||||
Heb erg naar m'n zin gehad deze dag, zelfs de hele dag vol gehouden! Praatje hier praatje daar maakt het snel mogelijk natuurlijk. Kwa sfeer, anders maar in mijn ogen niet minder ofzo vind zelfs zo'n showroom tig keer beter dan zo'n hete paardenstront bak die stuift als de sahara.. Niets dan lof, cool vond ik ook die golf in de kraan! En m'n eigen schijthuis tussen al die mega shiny bakken in de showroom
|
||||
|
||||
Quote:
Vond dit nog best riskant met die auto's in de buurt. Ooit eens een keer een spijker weg geschoten uit zoon blok en die kwam toen erg hard aan op een plek waar je dat liever niet hebt...
|
||||
|
||||
Nog even over de audio... ik ben zelf ook audio liefhebber... laat dat duidelijk zijn, maar als je voor tig duizenden euro's in je kar hebt hangen en het niet goed af kunt stellen omdat je alleen de bas op maximaal kunt zetten... sorry, you lost! Voor zover er muziek gedraait werd was de hele balans weg.
Nou ja, tip voor diegene die volgend jaar makkelijk een best of show prijs wil winnen; koop een nieuwe golf GTI, zet er airride en een paar hoogglans verdichte wielen onder en hopla, best of show.
|
||||
|
||||
VAG Foto's
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze mag er zeker wezen!!!! Voor degenen die het verhaal kennen wat er met de andere Golf2 is gebeurd kan ik maar één ding zeggen: Een dikke pluim voor Bas (en alle anderen die hebben meegeholpen) zijn harde werk om er dit jaar weer te staan met een hele dikke Golf. |
|
||||
|
||||
Heel gaaf kleurtje ook, is dat toevallig Onyx-Grün ??
|
|||
|
|||
Quote:
2x Last edited by Alberto : 15-06-2010 at 13:35. |
|
||||
|
||||
M'n eerste meeting, m'n eerste indruk: "het is geen virus, het is een epidemie", goede organisatie waar zelfs aan de kleinsten werd gedacht! Verder is het leuk mensen te ontmoeten waar je 'slechts' forumcontact mee hebt gehad.
Verder was ik onder de indruk van de grote hoeveelheid aparte, goed geconserveerde en blitse wagens. Voor de organisatie 'VAG Leeuwarden': Opbouwende kritiek is makkelijk te geven maar help dan ook met z'n allen mee om dit te realiseren. Ideeën zijn altijd welkom lijkt mij, het is nog leuker als er iets mee gedaan kan worden. Omdat ik voor het eerst kwam kijk ik er misschien anders tegen aan maar ik zou bijv. in de showroom van alle types een origineel exemplaar zetten om een algehele indruk te krijgen wat er allemaal bestaat. De terreinen door standhouders aan elkaar koppelen. Een stand waar je voor een soort technische vraagbaak terecht kunt (misschien door garagehouder te organiseren). Als er een prijsuitreiking plaats vindt, deel dit mede door de speakers gedurende de dag en laat de gasten weten wat er te gebeuren staat. Een tombola voor wat leuke prijzen tussendoor (om de mensen bezig te houden (en de kinderen ) Het zijn maar een paar, zo zijn er nog velen. Maar meer organisatie kost meer tijd en geld. Maar nogmaals zoals het nu was vond ik zeker de moeite waard! Ik denk alleen graag mee! |
|
||||
|
||||
Quote:
OAKGREEN |