![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben er met de lupoot... kan ik ff lekker bijkletsen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is de eigenaar al op de hoogte gebracht? Kan misschien een hoop gezeik schelen... Kan me nog herinneren, een forum meet paar jaar geleden, op een parkeerplaats....waar oom agent ook even kwam kijken, en niet echt vrolijk was ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Was dat niet met die puzzlerit paar jaar terug? moesten we allemaal een papier ondertekenen waarin we verklaarden ons aan de regels te houden
|
|||
|
|||
![]() Tja we gaan gewoon en dan zien we het wel, maar ik denk dat de eigenaar het ook niet erg zal vinden als we een broodje of een bak koffie doen bij hem in de zaak, en ja vindt ie het wel erg dan gaan we gewoon een afrit verder...industrieterrein dus.... :p
|
||||
|
||||
![]() Kan niet, moet die dag vliegen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kijk dan niet zo zielig!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo'n rit moet er gewoon weer eens komen! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja zeker weten! zat goed in elkaar! bij de Posbank was dat toch? ![]() ediT
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. Last edited by Rickyrick : 09-03-2005 at 23:32. |
|
||||
|
||||
![]() -t
|
|||
|
|||
![]() haha verleiding is ook te groot! goed Posbank dan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vlieg je toch ff over? als we een vliegtuig een looping zien maken boven ons, weten we dat jij dat bent.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik snap het ff niet hoor, maar is het zo moeilijk om ff naar die man of vrouw te stappen en het even te vragen? Heb zelf al wel het e.e.a georganiseerd, in mijn tijde van regiomanager bij de GCH, en als je iets vraagt, krijg je heel veel voor elkaar... |
|
||||
|
||||
![]() Precies: Gewoon even vragen. Heb ook de nodige ervaring opgedaan aangaande meetings op parkeerplaatsen langs de snelweg.
ff bellen, vertellen wat je wilt doen, vragen of ie dat vervelend vind of niet, melden dat je troep enzo op zult ruimen (maar dat je er in eerste instantie vanuit gaat dat er uberhaupt geen troep word gemaakt), dat 't oude auto'tjes zijn, dat je geen straat-race-club bent, enz enz.. ff naar van persoon opschrijven, en zelf ff telefoonnummer + naam achterlaten.. Zul je zien dat ze niet moeilijk doen. Heb t zelf ook meegemaakt (helaas: eigen stomme schuld): 1e keer ergens afgesproken, van te voren ff gebeld: pas-de-problemes.. 2e keer, zelfde plaats: Niet gebeld (zal wel goed zijn): stuurde hij ons weg. Voorkomen is trouwens beter dan genezen: verplaatsen naar industrie-terrein in de buurt is zo onhandig, dat geloof je gewoon niet: Iedereen inlichten, dan moet iedereen nog weer naar dezelfde plek rijden, iedereen die later komt snapt t weer niet, dan duurt t nog een half uur voor er uberhaupt iemand gaat rijden,. enz enz enz: also: ff bellen, klaar is klara
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal allemaal wel meevallen inderdaad.... Er was toen ook een meeting georganiseerd bij de goudreinet in veenendaal, die wisten er ook niks vanaf, goudreinet mocht niet klagen want heel de middag heeft iedereen binnen gezeten en drank en broodjes genuttigd, alleen maar goed voor de omzet! Lijkt mij dat ze er niet moeilijk over zullen doen.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zullen de passajeros leuk vinden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() jetta 1 tx, van januari '84 (
![]() ![]() ik kom waarschijnlijk ook ff die kant uit ps: gekke vraag iemant die die kant uit gaat int bezit van schroefset voor jetta/golf 1? kenne we mischien daar een deal maken tot dan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() lol
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon komen! Bob is op zoek naar nog meer eigenaren van jetta 1 tx'en, schijnen er niet veel van te zijn! |
|
|||
|
|||
![]() Mooi ik ben ook van de partij met me nieuwe mk1
|