|
|||
|
|||
Dit valt mooi nog in mijn vakantie,dus ik rij denk ik die kant ook ff op,op Zondag
|
|
||||
|
||||
Komen jullie ook het hele weekend Andre?
|
|||
|
|||
Quote:
kan je wel mee rijden , gezellig |
|
|||
|
|||
Quote:
Wij hebben nog wel ff contact daarover lees ik net,gaat goed komen.guzelluhg!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Is dan autocross in Hallum dus kleine kans
|
||||
|
||||
Kunnen ze die Golfjes daar eindelijk eens gebruiken waar ze voor gemaakt zijn
|
||||
|
||||
nog steeds de planning om te gaan maar kwam er zojuist in mijn agenda kijkend achter dat ze de vrijdag ervoor bij m'n kaken een botherstellende/ opbouwende operatie gaan doen eens zien hoe ik er aan toe ben etc
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
dan heeft tom er een maatje bij..... |
|
||||
|
||||
ik denk het?..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Haha inderdaad. Wat moet er bij jou aan geopereerd worden dan?
Ik ga er vanuit dat ik dit wel haal. Alleen is het de vraag of het het hele weekend wordt, anders waarschijnlijk alleen zaterdag en zondag. Want bbqen enzo zit er dan nog niet in helaas
|
||||
|
||||
ik mis 7 kiezen (4 verstandkiezen 3 normale ) in mijn kaak is teweinig bot aanwezig voor het plaatsen van de implantatenaten..
ik zou er eigenlijk een lang weekend bij een vriend van maken woont daar flink in de buurt en dan zondags same met die vriend eens langs komen op de meet maar we zien wel hoe dit gaat lopen
|
||||
|
||||
Oke dat is ook niet al te best idd. Lang weekendje zal dan wel lastig worden ben ik bang. Maar misschien gaat het ook wel heel anders als bij een gebroken kaak, en valt het uiteindelijk wel mee..
Sterkte ermee in ieder geval
|
||||
|
||||
thnx jij ook
|
|||
|
|||
@Olivier: Misschien wel goed idee! Maar denk dat velen zelf al een BBQ meenemen, en anders zetten we die bij elkaar!
|
|
||||
|
||||
Gezellig!!
|
||||
|
||||
Zeker weten!!
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Mits het weer goed is kom ik hier zeker kijken. Lokatie ziet er top uit.
|
|||
|
|||
vanaf hoelaat begint de meeting en wanneer is het afgelopen?
|
|
||||
|
||||
Het begint om 10:00 en om ong. 16:30 zal de prijsuitrijking zijn.
Alle info staat op www.vwfanatics.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Tjeerd bel me ff. ben je nummer kwijt. |