|
||||
|
||||
Quote:
vroeger ook niet toen hadden we kuilen |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu je wat meer spaargeld in je auto hebt geinvesteerd en meer kilometers moet maken durf je laag rijden met een schroefset niet aan??? Begrijpelijk, maar niet echt hardcore lowriden als je het mij vraagt. Quote:
De Golf 4 is inmiddels al twee modellen en 13 oud. Dus wat mij betreft kun je hem zo plat smijten als je wilt
|
||||
|
||||
Quote:
Ik durf het zeker wel aan, een jetta 2 is voor een student net zo veel waard als een golf 4 voor iemand met fulltime werk in mijn ogen, maar ik wil die 130km per dag wel een beetje comfortabel afleggen. Ik heb nooit 'hardcore ge-lowride'.. kweeniet wie die term heeft bedacht, ik vind het gewoon mooi als een auto (ongeveer) zo laag mogelijk ligt. Ik snap echt niet wat iedereen loopt te bitchen.. ga je lekker druk maken om je eigen shit, ik heb hele goede redenen voor mijn de keuzes die ik maak (welke ik reeds kenbaar heb gemaakt overigens) en buiten dat ben ik jullie niet eens verantwoording schuldig
|
||||
|
||||
Mooi vervoer man, ben benieuwd naar je velgen, air en stance maar dat komt wel goed denk.
Tof om je van oude modellen nu wat nieuwers ook aan te zien pakken. Phill Last edited by Richard : 12-01-2010 at 11:03. Reason: dus |
|
||||
|
||||
Thanks mannen.. gaat zeker goed komen Phill!
|
|||
|
|||
zal je vande week ff de prijzen en verschillende opties mailen
|
||||
|
||||
Quote:
't hoeft niet de cheapste bocht te zijn he... hij moet 'm wel een beetje omhoog kunnen krijgen, 't is geen golf mk1 Maar goed, kijk maar even, ik ben benieuwd.. ik zie het wel verschijnen alvast bedankt!
|
|||
|
|||
ben bagyard dealer voor nederland dus geen bocht
|
||||
|
||||
Als ik eerlijk ben zou ik een MK4 ook eerder met air verlagen dan met een schroefset
Goede keus dus...
|
||||
|
||||
Quote:
Nee maar ik bedoel niet de traagste compressor, de dunste leidingen, de kleinste tank.. 't hoeft overigens ook niet de dikste shit te zijn, gewoon een knappe set waar je met je mk4 goed uit te voeten kan.. dat bedoelde ik te zeggen, misschien beetje verkeerd verwoord
|
||||
|
||||
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te bitchen.. ga je lekker druk maken om je eigen shit, ik heb hele goede redenen voor mijn de keuzes die ik maak (welke ik reeds kenbaar heb gemaakt overigens) en buiten dat ben ik jullie niet eens verantwoording schuldig [/QUOTE]
Waarom voel jij je zo aangevallen?Niet iedereen begrijpt waarom je nu wel air wil.Maar om dan zo te reageren..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is altijd gezever, dat is niet een keer.. of wat mensen met een andere meningen, het is zoeken naar iets om op te zeuren. Ik heb m'n verhaal enkele keren duidelijk en netjes gedaan en als er dan nog van die azijnzeikers die het beter weten is voor mij de koek een keer op
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou mijn MK4 ook niet uitelkaar willen laten rammelen met een schroefsetje... Zeker met die kilometers die jij maakt. Ik zeg doorsparen en een keer Air eronder bouwen. Leuke auto, succes ermee...
|
||||
|
||||
zo....
|
||||
|
||||
Chill!
|
||||
|
||||
dikke shit....↲↲↲↲die meubels
|
|
||||
|
||||
Granny style... dinsdag moete we nokken, terug naar huis
|
||||
|
||||
Quote:
heb je nog steeds goede ontvangst op je radio? ik overweeg ook een korter stompje ipv die lange spriet, maar ben bang dat ik ontvangst op FM inlever. Mark |
|
||||
|
||||
Ik luister nooit radio, heb m'n iPod altijd in de auto .. maar de ontvangst is gewoon prima hoor met zo'n dingetje en het oogt natuurlijk een stuk netter als zo'n lange spriet op je dak, dat is ook de reden waarom ik 'm heb gekocht, want gebruiken doe ik 'm dus niet echt
|
||||
|
||||
Jij bent sowieso wat vertrouwder met korte stompjes dan met grote sprieten, hè.