|
||||
|
||||
Zooo!
Je golf staat er erg dik bij zo! Kom namelijk smorgens en smidags altijd voorbij je huis ,je was om 10overhalf5 aan het beunen aan die golf 3 variant! Ik wilde eerst stoppen maarja je kent me niet |
|
||||
|
||||
ja klopt, was de trekhaak eraf aan het slopen en wat andere zooi.
kom gerust maar een keer aanwaaien hoor als je me bezig ziet. in wat voor een auto kom jij voorbijgereden dan? gr Joost
|
||||
|
||||
afgelopen week druk bezig geweest om de rat perfect in orde te krijgen want ga er weer een reisje mee maken.
vertrek morgen richting duitsland, de dag erna rijd ik door oostenrijk langs villach italie binnen en rijd ik uiteindelijk door naar Slovenië op de terugweg pak ik nog 2 dagen aan de Worthersee schroefset nu rondom, smalle wieltjes er terug op. gisteren nog ff nieuwe schijven en blokken voor gestoken. en nu net alles nog gestofzuigd en ramen schongemaakt. rijd ik net naar mn vriendin om haar spullen in te gaan laden. wat denk je, rijd er GVD een scooter in mn flank. er reed dus een getinte jongen op een scooter op het fietspad paralel aan de provinciale weg. en die had mij niet gezien (zijn maat achterop wel) en stak ineens over. parkeerde dus recht zn wiel in de deur, en zn voorvork in mn achterscherm. de jongen had alleen wat last van zn knie (gek he?) en mn ratje heeft dus wat verzorging nodig. (deurtje en achterscherm) ook heeft hij er een krijgersstreep bij op het raam van zijn helm. lekker begin van de vakantie en aangezien in na mn vakantie rechtstreeks naar vagfest rijd sta ik dus nog met schade daar gelukkig heb ik zelf niks en is mn rat nog rijdbaar en ga ik nu lekker mn spullen inpakken. hopen dat de rest vd vakantie iets voorspoediger gaat .
|
||||
|
||||
ads to the ratlook.. en de scooterverzekering betaald je vakantie..
|
||||
|
||||
zelf de dikste deuk met een hamer terugkloppen of trekken. De vouwtjes lekker zitten laten. Staat rat, eventueel de randen van de kreukels nog opschuren voor extra rat
|
||||
|
||||
vond het juist altijd wel mooi dat hij buiten alle roest en matheid nog redelijk strak stond.
|
||||
|
||||
Ook toen we de achterste wielranden met een breekijzer omgevouwen hebben?
Goede vakantie iig!
|
||||
|
||||
joost,
Hoe heb je dat nu geregeld met die scooterrijder? Die scooter is namelijk helemaal niet verzekerd!! Ik zag je gisteren weer rijden rond 10overhalf5 bij die woningstichting. Groetjes, yoery |
|
||||
|
||||
het was ook haast te mooi om waar te zijn,een kleurling op een verzekerde scooter
maaruh,hoe weet jij zo dat ie niet is verzekerd? @joost,ga misschien toch naar vagfest,als ik die deur mee moet nemen bel je maar
|
||||
|
||||
ja yoeri, hoe weet je dat hij niet is verzekerd?
komt iig wel goed. Ik heb een goede verzekering met verhaalsbijstand. De rat heeft het in ieder geval helemaal top uitgehouden de afgelopen 1350 KM naar Slovenië toe. vandaag zijn we een nationaal park door gecruized en ben ik door een bergpas gescheurd die naar 1600meter hoogte rees met 25 haarspeldbochten in 9 Km mocht ze daarna ook weer terug afdalen dus wel een leuk dagje gehad zo. dinsdag rijden ik en mn vriendin door naar de Worthersee
|
|||
|
|||
nice!
|
|
||||
|
||||
daar staat ie dan:
meer als 3000 km erbij maakt een totaal van 275000km op de klok. nu weer door naar VAG-fest
|
||||
|
||||
Quote:
tot op VAG-fest Ik kom ook met men dieselhok
|
||||
|
||||
wat een heerlijke foto weer,krijg het er gewoon warm van
|
||||
|
||||
wacht maar. heb er nog veel meer
maar eerst ff mn spullen pakken en wielen wisselen want het loopt weer eens uit vandaag. kwam jij nou ook nog dit weekend?
|
||||
|
||||
toch een paar foto's dan maar:
bij een skischans in het Italiaanse Tarvisio. hier op de grens van Slovenië: Piramidenkogel am Worthersee: nog een keer:
|
||||
|
||||
Gaaf
|
||||
|
||||
schade valt nog hard mee zo te zien?
ben er helaas niet bij van het weekend,heb andere verplichtingen....
|
|||
|
|||
Ze is echt een toppertje!!!! :
Ze ziet heel wat af met die bagage maar ze heeft ons toch weer de mooie plekjes van Slovenie en de worthersee laten zien |
|
||||
|
||||
Quote:
op deze foto's slecht te zien inderdaad. maar de vouw in het achterscherm zint me gewoon niet. jammer dat je er niet bij was, maar dat komt een andere keer (volgende vag-fest?) wel weer goed.