|
||||
|
||||
niet te geloven bij ons in Reuver (Lim) is nog niet eens meer te ziet dat het heeft gesneeuwd
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad. Maar wees niet getreurd hier begint het al te sneeuwen. |
|
||||
|
||||
het is hier sinds 12:30 weer gaan sneeuwen en het is nog niet gestopt...
|
||||
|
||||
In Drachten is het de hele ochtend nog droog...
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds wat uit te graven
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
2 foto's uit het zuiden, hier is idd nog niet zo heel veel gevallen.
Rond een uur of 5; En net genomen, half 8. |
|
||||
|
||||
hier in rotjeknor en omgeving valt het allemaal wel mee, had alleen vanochtend wel een probleem met de 35i. trok me deur open en die zat natuurlijk vastgevroren met het gevolg dat ik een knak hoorde en vervolgens me deur niet meer dichtkreeg(viel niet in het slot). ik dacht dat ik gek werd, 10 minuten staan klooten maar niet hielp. ben toen maar gaan rijden met me linkerhand de deur dichttrekkend . na dat ik op me werk aangekomen was, ging de deur weer gewoon dicht zal wel iets bevroren zijn geweest
|
||||
|
||||
Hier vriest het op het moment nog 11 graden!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
En de sneeuw valt hier nog steeds naar beneden.
|
|
||||
|
||||
-14..
|
|||
|
|||
Mijn zus haar corrado, 5min geleden.
|
|
||||
|
||||
leuk zo'n prive pleintje |
|
||||
|
||||
zal vanavond een paar mooie plaatsen. Gisteravond in frankrijk gelost in 30 cm sneeuw. Uiteindelijk voor niets gebleken want de treintunnel zat dicht. Dat ding dacht dat er brand was omdat de temp binnen en buiten teveel verschilde. Dus dan gooit de comp alles plat.
|
|||
|
|||
hier nog steeds minder dan één centimeter....
|
|
||||
|
||||
Half uurtje geleden heb ik even foto's gemaakt.
Hij staat te wachten op de taxi . |
|
|||
|
|||
Ruurd zijn gti.
|
|
||||
|
||||
Had vanavond vlug een foto gemaakt hoe die dr al ene paar week bij staat, alleen die kinderen hier die niet van de sneeuw kunnen blijven grrrr
|
|||
|
|||
Vanmorgen 09.00 uur.
Weer dikke sneeuwduinen hier in de straat en zelfs het raam van het huis zit eronder. Kan weer opnieuw beginnen met de oprit schoon te maken. Ook sneeuwt het hier nog volop. Voorhuis, Voordeur open Last edited by Domi : 20-12-2009 at 09:21. |
|
||||
|
||||
jup halve sneeuwstorm hier.. de hond keek twee keer naar links en rechts in de deuropening en ging weer voor de openhaard liggen... friese stabij he