|
||||
|
||||
Een 5 cilinder in een golf?? Dwars geplaatst?? Gaat dat passen??
|
|
||||
|
||||
Wowza... Btw. Qua kleur. Dat topic met die marathon metallic gezien?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Naar mijn weten is dit ook een 5 cilinder in lijn:
http://www.volksforum.com/forum/sho...5&postcount=192 Dus passen zou moeten. Maar daar kom ik maar op 1 manier achter. @ Tjaap, heb hem inderdaad gezien. Dikke kleur, maar door dit blok erin te willen krijgen hoef ik daar de eerste tijd nog niet aan te denken. |
|
||||
|
||||
Damn! That's serious shit I like
Succes met het passend maken!
|
||||
|
||||
Thanks.
Was aan het twijfelen. Of voor het makkelijke een 1.8 ofzo er in de leggen of voor meteen genoeg vermogen gaan en zoiets doen. Heb nu al zin om ermee aan de slag te gaan. |
|
||||
|
||||
Ho, dit is gaaf. Echt een geweldig idee als het gaat passen. Heb je al wat metingen gedaan? En de bak wat ga je daarvoor inzetten? Je zult dan wel een pasplaat nodig hebben denk ik? Ik ben zoooooo benieuwd, dit is echt tering gaaf
|
|
||||
|
||||
Heb wat grove metingen gedaan.
En welke bak enzo moet ik nog uitzoeken, maar eerst het blok eens uitbouwen. Nu eerst dit weekend naar E38. |
|
||||
|
||||
Tijdje stil geweest hier maar niet stil gezeten.
Heb nog wat lassen afgeslepen en nog wat kleine stukjes gelast. Ook heb ik besloten om de carrosserie door te lassen. Of het echt "nodig" was weet ik niet maar nu hij nog ongespoten is pakt je het wat makkelijker mee. Waarschijnlijk ook wat overdreven veel gelast maar beter iets te veel dan te weinig. Ook de accubak verwijderd omdat deze naar achter zal verdwijnen, want ik kan waarschijnlijk de plaats in de motorruimte goed gebruiken straks. Plaatje bij het praatje (volgorde klopt niet helemaal, dus het kan dat je dingen ziet die gelast zijn die op de volgende foto nog niet gelast zijn): En hier een stukje waar de ventilatie/kachel tegenaan zit: |
|
||||
|
||||
Goed bezig zeg!
|
||||
|
||||
zoo, mooi hoor,
wielbak nog ff uitduiken
|
|||
|
|||
wow flink bezig zeg! Heel benieuwd hoe dat gaat lukken met die 5 cilinder. Wordt ie dan niet lomp zwaar voorin?
|
|
||||
|
||||
Thanks heren.
Dat het wat zwaar word ben ik niet zo bang voor, er zijn mensen die een R32 inbouwen. Dit zal nog wat zwaarder zijn dan dit blok. |
|
|||
|
|||
Schitterend werk !
|
|
|||
|
|||
Wat een werk zeg, respect hoor!
|
|
||||
|
||||
Zo, ff topic doorgelezen. Gisteren het project mogen aanschouwen en de enthousiaste restaurateur gesproken. Dit gaat weer helemaal goed komen.
kijk al uit naar de vorderingen. was weer gezellig gisteren Erik RESPECT!!
|
||||
|
||||
Thanks iedereen.
Inmiddels is de Audi 100 S4 gesloopt. Hier zijn nog wat delen van te koop voor de liefhebber. En vandaag ook weer de Golf opgehaald bij de straler. Deze heeft weer netjes werk geleverd en hem in de epoxy gezet. Foto's: Daarna hem maar op wielen gezet voor het blok en dergelijke passend te maken. En hier het blokje: Nu moet ik op zoek gaan naar een passende versnellingsbak. Mocht iemand hier een idee voor hebben hoor ik het graag.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 16-11-2013 at 23:04. |
|
||||
|
||||
Dat stralen zier er zeer netjes uit!
Mag ik vragen waar je dit hebt laten doen? |
|
||||
|
||||
Dat heb ik laten doen bij iemand in Horst-America.
Bij interesse doe maar even een PM dan geef ik je het nummer. |
|
||||
|
||||
Geestig, blokJE haha! Ziet er zeer netjes uit, wou dat ik zo kon lassen