|
||||
|
||||
ontzettend mooie golf
en nu nog de kers op de taart --> Borbet A |
|
||||
|
||||
is en blijft toch wel gwoon erg gaaf zo'n 5 deurs gti
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Thx voor de reactie's
|
|
||||
|
||||
Zo heb afgelopen weekend de velgen opgehaald. Jammer genoeg niet het resultaat wat ik had verwacht, heb een kapje weer terug gebracht. Want daar waren ze een deel vergeten te coaten En je ziet gewoon waar de naafkapen aan de haak hebben gehangen. Maarja hier de fotos Verder ziet het wel goed uit
Nu nog kijken voor banden. En dan zijn ze klaar |
|
|||
|
|||
wordt het geheel niet een beetje heel zwart nu?
verder zeker leuke 16v
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje, Ik plak er denk ik nog een rode rand op |
|
|||
|
|||
oke ben benieuwd
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook hehe |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, en dat rood randje zal 'm wel een opkikker geven.
Nu ziet het geheel er inderdaad ook erg donker uit. Heb je het stationair probleem trouwens al gevonden?
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje ! Nee, het vervangen van de slangen heeft niet geholpen. Ben nu via de stage van men broertje aan het kijken, daar is iemand die schijnbaar vaker aan de GTI heeft gewerkt. In de tijd dat VW deze op de markt bracht. Maar deze meneer had nog geen tijd. Maar als het goed is in verloop van deze week. En ik wil eens afwachten wat hij denkt dat het is. |
|
||||
|
||||
Oke. Dan ben ik eens benieuwd
|
|||
|
|||
Super nette GTI
Eeen 5-deurs is altijd mooi. Ben erg benieuwd naar de borbet A Weet je nu ook al welke bandenmaat erom komt? 185/55? |
|
||||
|
||||
Dankje !
De rode rand is besteld, in de vorm van sticker Ik ga denk ik voor de 185/55 omdat ik hier van nog twee goeie heb liggen. Maar dat moet ik nog even kijken. |
|
||||
|
||||
Stoere en nette wagen zo...!!!
|
||||
|
||||
185/55 is in verhouding wel wat groter als 195/50, afwijking is dan wat fors.
175/55 is dacht ik 0,2% kleiner, dus iets bet er in de richting. maar als je ze al hebt liggen zou ik ze er gewoon op doen
|
||||
|
||||
Ik laat denk ik eerst eens die twee banden wat ik heb er op leggen. En dan eens kijken hoe het uitziet. Dan kan ik evt. nog altijd voor een andere maat gaan. En of nog twee met die maat bestellen
Bedankt voor de reacties |
|
||||
|
||||
Zo rode sticker rand besteld, binnen en geplakt Betere foto's komen nog. Bij daglicht.
Even kijken of ik zaterdag wat tijd heb, Dan laat ik de 2 banden eens monteren. Dan zie ik hoe het zit met de maat. |
|
||||
|
||||
vind het er nu al stoer uitzien
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit Gino!
Nu banden eromheen en helemaal plat met dat ding
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Dankje ! ja moet ff kijken of ik er zaterdag tijd voor heb. Weet ook niet of ze dan open hebben. i.v.m. de carnaval.
|