|
||||
|
||||
Hij is vet Ritch!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is begonnen met kleine, zo goedkoop mogelijke aanpassingen... Maar dat is inderdaad al even geleden dat "goedkoop"
|
|||
|
|||
Ja klopt heren..
als je ziet wat er aan gebeurt is zou je zeggen dit is niet low budget.. maar het ging meer om het front.. dat is echt allemaal low budget... en tja.. alles wat ik doe en koop voor me auto is voor hele lage prijzen maar goed Zo ff afstoffen dit topic.. Update: nieuw dak andere interieur Het dak is er afgehaald en er is een nieuw dak opgekomen met dakraam. het moet alleen nog gespoten worden. |
|
|||
|
|||
Quote:
We komen elkaar wel een keer tegen dan zal ik het je haar fijn uitleggen |
|
||||
|
||||
ziet er al goed uit^^ blijf hem ook erg gaaf vinde op deze set velgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
In mijn ogen ook niet echt low budget.. maargoed dat neemt niet weg dat ik dit een hele mooie mk3 vind, vooral op deze wielen.
|
|||
|
|||
even je topic doorgelezen,
heel mooi project hoor, low budget is ook maar net hoe je het ziet denk ik dan... Mijn project is ook "low budget" ...... Gauw nog meer fotos plaatsen want plaatjes doen het altijd goed hier... succes verder
|
|||
|
|||
Bedankt jongens... ik doe me best.. zal binnenkort het resultaat posten..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Doen we Serieuze klus, dat dak Gaaf om te zien
|
|||
|
|||
ja echt wel.. helaas heb ik geen foto's dat het dak eraf ligt.. Btw het dak is er op gelijmd.. heel apart maar ze zeggen dat het heel stevig is..
|
|
||||
|
||||
Net je topic doorgelezen, wat een dikke golf
Super die velgen in kombinatie met de air Volledig mee eens geweldige bak en vette prijs vooral zo doorgaan... mvg miek
|
||||
|
||||
Gaaf hoor!
Dat lijmen doen ze met carbonnen daken ook normaal, ook in de racerij, dus ik ga er wel van uit dat dat goed zit.
|
||||
|
||||
Mooi voor je dat het dak van je auto nu ook weer strak is!
Ben benieuwd hoe het straks staat, als de lak er op zit |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties jongens..
@ breadfan83.. Ja ik denk ook wel dat het goed zit :P alleen het was gwn een beetje een vaag idee haha Morgen me auto ophalen.. hemel en stylen bekleden en verder helemaal klaar maken voor m.i.v.w |
|
|||
|
|||
Foto's van het eind resultaat
Antenne is ook weggehaald.. |
|
|||
|
|||
Erg gave MK3,love the Wheels and the Front...geweldige auto zo Mvg René
|