|
||||
|
||||
Dat is strijkkit en is inderdaad om de naden te dichten.
Mooi om de voortgang zo te zien. Valt me alleen op dat er aardig wat plamuur gebruikt word, maar zo te zien is het maar een dun laagje. Waar heb je trouwens die stoelen laten bekleden wat dat ziet er wel heel erg netjes uit?
|
||||
|
||||
Bij iemand die alleen in kever onderdelen doet. Deze stoelen zijn gelijk aan die van de kever dus dat was geen probleem voor hem. Helaas wilde hij zijn ervaring niet gaan uitbreiden in de richting van golfjes.....
|
|
||||
|
||||
Er zijn weer wat foto's binnen. Ik kan echt niet wachten om m in het echt te zien en m in elkaar te gaan zetten.....
|
|
|||
|
|||
mooi kleur !
welke kleur is dit ? (excuseer als het hier al staat)
|
||||
|
||||
vet man,dat kleurtje is echt gaaf
|
|||
|
|||
respect voor deze inzet ik volg het met genoegen
ben ook benieuwd..... |
|
||||
|
||||
De kleur is Baligrün L62A.
Eens kijken of ik wat rubbers kan gaan bestellen. Later! |
|
||||
|
||||
Ziet er al goed uit
Ben echt heel benieuwd hoe hij gaat worden! Je kunt rubbers bestellen bij: www.vw-wobshop.nl Heb ik goede ervaringen mee. Als het een beetje meezit wordt dit voorjaar mijn 77er diesel aangepakt. Heb alle onderdelen reeds in huis. Succes verder met je project, ik blijf het volgen.
|
||||
|
||||
Quote:
Waar heb je deze laten bekleden? Ik heb n.l. zelfde soort interieur. |
|
||||
|
||||
zoals gezegd, het is gedaan door iemand die alleen kevers doet en voor mij een uitzondering maakte (hij wilde dus ook liever niet bekend staan als iemand die ook golfjes doet). Als je googled op kevers zou je hem al vrij snel moeten vinden. De achterbank heeft ie dan ook niet gedaan bijvoorbeeld. Deze stoelen komen exact (inclusief stof) overeen met een kever, vandaar....
sorry voor de cryptische omschrijving..... Quote:
Thanks voor de link, ze hebben ongeveer hetzelfde als golf1onderdelen alleen heb je hier geen adminkosten als ik het goed begrepen heb.... Top dus. Ik heb meteen maar de rubberen stootblokken voor de chromen bumpers besteld. Als ik wat meer tijd heb zal ik wel wat foto's maken van de onderdelen die zijn binnengekomen. Jij ook succes met je golf diesel! Arnout |
|
||||
|
||||
Zo,
Binnenkort kan er begonnen worden met de assemblage. Eerst nog wat werk aan de studie en dan kan ik half mei echt beginnen. Hopelijk zit hij dan snel in elkaar zodat ik er deze zomer nog wat een heb. Ik zal dus nog wel wat vragen gaan posten en hopelijk weten jullie de antwoorden. Voor nu de foto's. Hij is echt heel groen geworden.......... Binnenkort meer! Arnout Last edited by arnout99cc : 10-04-2010 at 20:41. |
|
||||
|
||||
Helemaal goed dit. Het water loopt me er van in de mond. Super kleurtje ook, zie je niet vaak.
Dit gaat echt hard hier en nu duurt het niet meer lang voordat we deze een keer Live kunnen bewonderen. Veel plezier met opbouwen en houdt ons op de hoogte met foto's
|
||||
|
||||
Heyzz Super..
Als jij klaar bent breng ik je de mijne,heb je nog wat lak over? Grtz
|
||||
|
||||
wat een ontzettend coole kleur
gaat echt hard hier en word super zo
|
||||
|
||||
Ziet er toppie uit nog bedankt voor de site ik moest nog wat dingetjes hebben groeten
|
|
|||
|
|||
mooie kleur dat groen maat van mij heeft deze kleur op de polo 1 super gewoon.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit zo op de foto's....
(Ik had wel het sleepoog voor laten verwijderen....)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
@Shrek: Ik denk dat mijn kleur groen toch wat afsteekt bij dat van jou. Dat Manilla groen is ook erg cool.
@Chris: Tsja dat sleepoog is wel jammer. Ik had het nog tegen hem gezegd maar toen was het front al groen geloof ik. Of hij is het vergeten..... Zonde, maar ja. @de rest: Thanks voor de complimenten, vanaf half mei gaat de opbouw beginnen. Voorlopig hier en daar nog wat onderdelen bestellen en zoeken. Kan iemand mij vertellen waar ik dat clipje waarmee het rempedaal gezekerd zit kan bestellen? Ergens eerder in de thread valt al te lezen dat ik deze gesloopt heb omdat het niet los kwam (of ik het niet begreep).... |
|
||||
|
||||
Hierbij nog een kleine fotoshoot....
Groeten! Arnout |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe hij is als hij klaar is! Nu issie.. GROEN!
Wel echt een flitsende kleur! |