|
||||
|
||||
Welke steekmaat hebben die bmw velgen eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
4x100. Is gewoon RS 001.
Het enige dat er BMW aan is zijn die logo's. Bij gebrek aan BBS-logo's zijn die er maar op gezet denk ik.
|
||||
|
||||
4x100
|
||||
|
||||
Mooie wieltjes, en leuk van die klokverstelling, had ik ook nog nooit gezien
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker leuke wielen En die klokverstelling hoort bij elke Digifiz ipv het handremlampje......
|
||||
|
||||
hee die rs stonden voor een kleine 175 euro op MP.. goede koop gedaan.. ik was net te laat
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam d'r ook per toeval achter toen ik het topic van Fabian las. Denk dat als ik deze niet gevonden had, het wel even geduurd had eer ik er weer een tegen was gekomen. Weer een stekkertjes raadsel opgelost.
|
||||
|
||||
Quote:
Die set die jij bedoelt, heeft geloof ik ook hier op het forum gelinkt gestaan, maar dat is een andere. Deze was met vijfhonderd euro iets duurder, maar viel me nog goed mee voor een originele set zonder schade. Zit zelfs geen stoeprandschade op de randen. Ze zullen uiteindelijk wel uit elkaar gaan, maar dat duurt nog wel even. Eerst maar sparen. Heb bij Ronnie gezien hoe fout het kan gaan als je ze naar " 'n mannetje" brengt, dus dan spaar ik liever door en breng ze bij bijvoorbeeld Peter langs.
|
||||
|
||||
mooie updates
|
||||
|
||||
Dacht ik!
Nu hopen op de update "VROOOOOOOOM PAF PAF PAF". "Paf paf paf paf" omdat de voorpijp en einddemper nog steeds niet binnen zijn. Is nu eigenlijk maar beter ook, want het geldboompje is redelijk leeg na twee setjes velgen, een Passat en wat kleingrut in twee maanden tijd.
|
||||
|
||||
Quote:
heeft die knaap snel verdient want de foto's die je plaatst is exact dezelfde set.. stof, logo en gewichtjes op exact dezelfde plaats shampiro bandjes
|
||||
|
||||
Quote:
Ah zo. Nja, heb niet meer betaald voor de set dan ik zelf wilde betalen, daar gaat 't mij om. Shampoo-bandjes kopen iemand?
|
||||
|
||||
geld wat je betaald heb is niet gek...
|
||||
|
||||
Zal het hem eens vragen als ik ze ophaal, eens kijken hoe ie kijkt.
|
||||
|
||||
wat je wat nog meer lachen is... ze stonden in limburg te koop..
|
||||
|
||||
Quote:
Vond dit eigenlijk ook niet eens zo heel erg. Heb daar in de buurt 'n jaar of twee geleden een setje meerdelige (look) velgen gekocht, en die moet ik nog steeds ophalen. Maar Limburg was inderdaad wat makkelijker geweest... Was een setje Mercedes dingen geloof ik, nog geen idee wat ik er mee ga doen. Hoop alleen dat die man ze nog heeft. Zal hem strakjes maar eens een mailtje sturen.
|
||||
|
||||
Quote:
het lijkt wel als of MP steeds eerlijker word ik had het zelfde met de porsche's van mij. maandag gevonden,gebeld en via de bank aanbetaald. adv. werd netjes verweiderd en zaterdags opgehaald. knappe wieltjes chris! deze wel ophalen dan hè
|
||||
|
||||
Lijkt inderdaad de goede kant op te gaan met enkele MP's.
Hopen dat we over een tijdje alleen maar eerlijk volk en onnozelaars over houden.
|
||||
|
||||
Quote:
Bijvoorbeeld is het verkeerde woord, hier moet staan: "Ik breng ze naar Peter" weet zeker dat je ze dan perfect terug krijgt. Gr Ronnie en super hoor een setje RS wil ik ook nog wel hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
Had al even met Peter via PB gesproken. Over de prijs weet ik nog niks, maar denk ook dat dat even beter is. Ik ga er ook wel van uit dat ze naar hem toe gaan, maar dat is nog toekomstmuziek. Als iemand me al een indicatie kan geven van de kosten bij Peter voor herspuiten, nieuw in elkaar zetten en nieuwe randen tot 8" / 9", hoor ik dat graag. Boutjes en dergelijke zullen ook wel nodig zijn. De emblemen had ik al bij Ruud gevonden.