|
||||
|
||||
Klaar
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit !
|
|
||||
|
||||
zit het rechter spatbord nog niet vast??
ziet er al weer super uit, wanneer de motor erin? nog gedacht aan het stuur :P |
|
||||
|
||||
Nee, volgend jaar komen er nieuwe spatborden op, deze gaat gewoon weer vast.
Stuur zit er nog steeds in, auto staat in Zeewolde nu.
|
|||
|
|||
oh ok het is een jetta 1 ??? beter !!!!! ik had net je topic aangeschreven op het passsat35i-forum alszijnde jetta16v.
ik hou dit topic wel in de gaten ik ben benieuwd |
|
||||
|
||||
Goed bezig !
|
|
||||
|
||||
Bijzondere bumpers voor een Jetta, had ik niet achter je gezocht Tjeerd/Travelpussy
|
||||
|
||||
Super, Tjeerd! Je gaat hard man. Dalijk is ie klaar voor het seizoen 2010!
Je interieur is......... ECHT SUPER DIK!!!
|
|||
|
|||
Als deze jetta bij reinders weg komt is deze van mij geweest. heb hem daar ingeruild op mijn golf 1. is een mooie auto leuk om te zien dat ie zo goed aan gepakt wordt. succes ermee.
groeten rick.
|
||||
|
||||
Quote:
mis ik wat, of had jij een sneakpeak?
|
||||
|
||||
@Jaap ik moest er ook even over denken, kijk amar eens naar de laatste foto, bij de spuiter.
@Rick, hij komt inderdaad bij Reinders vandaan, heb hem daar aug 2007 gekocht. Heb jij hem lang gehad? @ Marnix, Thanks! het is wel de bedoeling om volgend jaar Worthersee met de jetta te gaan! @Ubermeister een mk1 inderdaad, vandaar dat ik niet veel te zoeken/ melden heb op het 35i forum @Marco, thanks!
Last edited by Tjeerd : 24-10-2009 at 17:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Superkleur, zal erg mooi gaan staan bij de gepolijste/verchroomde motordelen en met het carbon.
en idd... bumpers zal wel ff wennen zijn
|
|||
|
|||
Tjeerd, ik heb hem ongeveer 4 maandjes gehad. Heb de jetta gekocht van oudere mensen gekocht ergens bij hoogeveen uit de buurt. Heb de jetta toen gekocht omdat ik geen mooie golf 1 kon vinden. Later had henk reinders de golf 1 staan die ik nu heb dus heb ik de jetta ingeruild.
Groeten Rick.
|
||||
|
||||
Quote:
denk dat dit wel gaat lukken. |
|
||||
|
||||
Denk ik ook Bas
Het schiet allemaal niet echt op, maar stiekum wel kleine dingen aan het maken/ verzamelen.: Koplampen netjes: Tittentacho GolfII H&R set voor de voorkant: Klapraampjes Tape: Voor om het supersprint uitlaatspruitstuk: Als het goed is gaat volgende week de motorruimte overnieuw gespoten worden, half januari beginnen we hopelijk met bouwen.
|
||||
|
||||
De 16v moet ook nog iets netter, bij gebrek aan beter maar met de Polo vervoerd )
Vanavond maar eens aan beginnen..
|
||||
|
||||
Hahaha, mooie plaatjes
kost je de vorm in je bijrijdersstoel, maar dan is het blok wel op plaats van bestemming
|
||||
|
||||
opnieuw gespoten?? watskeburt? beschadigd of niet netjes?
|
||||
|
||||
Spuiter vond het niet goed genoeg, dus opnieuw ..
Intussen aan het blok begonnen, motorbok gekocht zodat ik overal goed bij kan kaal maken en afplakken: En ook de g60 bak netjes gemaakt: Morgen donkerbruin tapijt ophalen bij Scumbag, donderdag weeg verder met het blok..