|
||||
|
||||
nou zoveel haast heb ik er ook weer niet mee,kon dat je dat vandaag wel had gedaan maar door alle opwinding vergat erbij te zetten
|
|||
|
|||
gaat lekker vlot zo .. en netjes ook zo te zien
spuitbusje mat zwart doet wonderen met de hemel mijn plank al onder weg Frank . |
|
||||
|
||||
Quote:
ja het hemeltje is niet zo netjes meer vandaar dat ik er voor kies om er een nieuwe zwarte in te plaatsen! en de plank staat al ingepakt met je adres er op nu nog verzenden door alle gekheid die ik krijg van de golf vergeet ik de must af en toe, sorry groet frank
|
||||
|
||||
Netjes Frank!
En een mooie foto-locatie ook!
|
||||
|
||||
Erg mooie wielen die ATSen....
Gaan onder de einser mooi staan hoor. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt mij ook wel
|
||||
|
||||
Quote:
das gewoon op de werf waar de loods staat
|
||||
|
||||
heren even een vraagje,
na het verlagen van de golf heb ik een spoor probleem. ik heb al veel auto`s plat gegooid maar nu heb ik iets waar ik mijn vraagtekens bij heb. normaal staan de wielen zo ' I-I ' onder de auto. voorheen was dat ook het geval bij de golf. na verlaging staan de wielen " \-/ " zo onder de auto (iets minder dan dit, maar vergelijkbaar) dit is het boven aazicht dus niet het camber maar het stuurspoor. er is verder niets van de stuurassen of wat dan ook losgeweest. ik begrijp er helemaal niets van... hij moet weleenswaar nog uitgelijnd worden. hij is nu als je er mee rijdt, heel zenuwachtig in het stuur en bij nat wegdek wil hij de bocht ook erg moeilijk door (wil rechtdoor) wie heeft het antwoord op de vraag???
|
||||
|
||||
dat is toch normaal
doordat uw stuurstangen op andere hoogte staan, staan uw wielen ook anders naar elkaar toe he dat is een van de redenen waarom je een auto dus moet uitlijnen als je hem verlaagt als jij altijd zo gereden hebt met je auto die je verlaagd hebt, dan heb je nogal banden versleten (en slecht wegligging) |
|
||||
|
||||
Quote:
niet echt hoor! ik heb er nog nooit last van gehad van de week even laten uitlijnen en dan zien we wel
|
||||
|
||||
Als jij jou auto verlaagd geeft dat inderdaad uitspoor!
Heel logisch zoals hierbover beschreven staat, hoe meer de verlaging hoe meer uitspoor je krijgt! Ik zou hem pas uitlijnen, als je de rijhoogte mooi vindt i.c.m de velgen die je eronder wilt hebben. En bij een nieuwe schroefset geldt dat je minimaal 1/1,5 week moet wachten met uitlijnen, iv.m inzakken van de veren. Mooi project man, laat je de auto nog polijsten? |
|
||||
|
||||
ik weet ut niet? ik heb um gepoetst als een gek en hij is in alle opzichten weer mooi rood geworden, en nog steeds.
ik denk dat als ik um gewoon iedere week netjes bij hou dat het wel goed is zo... maar dat kan altijd nog wel un keer indien nodig. ik ben toch van plan om de volledige GTI ombouw volgende week al uit te voeren. ik bedoel; GTI logo's op een 1100 kan echt niet en daarbij passen de classics niet door de remmen van de 1100 dan zou ik spacers van 10mm moeten plaatsen op de vooras of gti remmerij er op. zodra de classics er op zitten en de rij hoogte/diepte bepaald is laat ik um uitlijnen en dan hoop ik dat het weer in orde is nu zit ik nog fris in het geheugen bij het RDW
|
||||
|
||||
zo zo het staat er wel beter voor met de "gti" in maak. vanaf zaterdag geen orginele 1.1 meer zit niks meer van onder. het schiet al aardig op het spatscherm ligt al bij de spuiter, en de motorkap volgt ook zeer snel
vanaaf is frank even de motor weer in elkaar aant maken even een controle voor die er in gehangen word, kan al bijna niet meer wachten voordat ik er weer de straat mee op kan fotos volgen vanaaf nog ook justin vind het leuk om te helpen Last edited by natascha : 07-10-2009 at 19:00. |
|
||||
|
||||
betere fotos volgen zaterdag dan is het weer de hele dag klusdag aan de GTI,
|
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd hoe die gaat zijn als die klaar is..Vooral die Atsén zullen hem goed doen..
Veel succes ermee..
|
|||
|
|||
Als je toch naar de rdw moet zou ik de auto even op de originele veerpoten zetten. Ik denk dat je in elsloo gaat toch? Die remmen test bank is niet fijn voor een goed verlaagde auto. Dan kun je hem na het omkeuren weer gewoon verlagen.
|
|
||||
|
||||
heel vet project. vind zowel de "gti" als jou audi50 top.
succes met de verdere ombouw. weet er iemand hier iets meer over dat omlassen van motorsteunen, of de RDW daar blij mee is? nouja anders komen we daar vanzelf wel achter als jij met de gti voor de keur gat he.. en denk niet dat de originele dempers eronder hoeven, gewoon schroefset omhoog stellen.
|
||||
|
||||
Motorsteunen moet geen probleem zijn, mits degelijk gelast en een beetje netjes afgewerkt
|
||||
|
||||
moh de motorsteun hebben we vast gepunt, aflassen moet nog, was wel fijn dat de bergrenner er langs stond voor het meten.
maar denk ook dat dat geen probleem moet zijn bij de rdw
|
|||
|
|||
mits de steun degelijk en netjes is gelast, is dit geen enkel probleem, standaard zit ie ook maar vast met 4x2 cm lasjes stuk of 6 puntlasjes.
|