|
|||
|
|||
Mooie waarde frank, klopte mijn afstelling een beetje?
Of heb je hem nog rijker gezet op de bank? |
|
||||
|
||||
stond spot-on!
alleen dus nog even een groter sproeiertje voor halfgas bij lage toeren, is al op de post |
|
|||
|
|||
Nog éven een vraagje,
Scheelt het eigenlijk veel in verbruik nu?
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee, als ie leeg is tank ik m vol en daar houdt bij mij de verbruikregistratie op
|
|
||||
|
||||
Overigens zit het andere sproeiertje er nu ook in en loopt ie overal netjes
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook goede tip van je mijne loopt ook weer perfect dankzij de nieuwe carburateur.
Groetjes ron |
|
|||
|
|||
Ok
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Even een vraagje.. heb je ook motersteunen moeten vervangen bij je switch van de 1500 naar de 1800? en heb je verder veel aanpassingen moeten doen ?
|
||||
|
||||
Nee motorsteunen zijn hetzelfde, alleen de baksteun van de 5-bak is anders als die van de 4-bak, verder aanpassing is alleen aan het koelcircuit naar de kachel en door het inlaatspruitstuk, daar moest ik een enkele slang afdoppen of door lussen, maar dat licht volgens mij ook aan uit welk jaar je blok komt.
|
|
|||
|
|||
gewoon zilver houden hoor! mooie 1
|
|
||||
|
||||
Ondertussen brandstofleidingen vervangen (waren rot)
ophangbussen vervangen voor poly bussen en nog een veerpootbrug aan de onderzijde geplaatst. De combi van de laatste 2 is echt heerlijk! vandaag ook nog een ander setje wielen gehaald, Speedline's 7,5x15 et35 ideetje? |
|
||||
|
||||
ik zeg nee op dat ideetje mss gwn wit?
|
|
||||
|
||||
nee wit op wit is net niks, maar ze kunnen wel een nieuw laklaagje gebruiken
|
|
||||
|
||||
ik heb een goed idee,verkoop ze aan mij
|
||||
|
||||
voor een goed bod is alles te koop
overigens had die kerel waarvan ik ze had volgens mij nog een setje.. |
|
||||
|
||||
Hee knarf komt dat setje uit hoorn?
Ik zat te twijfelen om ze te kopen voor onder mijn golf 1, Nu ik ze er bij jou onder zie beetje spijt. Als ze weggaan kun je me een seintje geven? |
|
||||
|
||||
komt idd uit Hoorn, en doe ik
als iemand nog spoorverbreders van 25mm heeft liggen, pm me!
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 22-07-2010 at 09:57. |
|
||||
|
||||
Top man!
Waar heb je die PU bussen vandaan? Ergens uit de buurt? |
|
||||
|
||||
Op zich hebben die fluorgroene velgen wel iets, maar dan vind ik moet je andere details ook zo gaan maken, dus bijvoorbeeld ook de sierlijsten in dezelfde kleur.
Reflecteert mooi t.o.v. van dat wit.