|
|||
|
|||
Quote:
auto op zich is netjes , lak werk is prima roest zit , boven de tank vul hals ,bevesteging vulhals ,ophanging achter as , voorste spadborden, keivanger , zeg maar overal waar natte klei / zand / modder een tijdje zijn werk heeft kunnen doen ... maar dan ook overal nee als Hans hem had schoon gemaakt had ik het kunnen zien maar als het onder 3 cm modder kan je het niet zien nee een 5 komt hij niet 2 komt eerder Quote:
Hans had hem na zijn test op het strand , of weet ik veel waar hij is geweest met de auto even schoon moeten maken , dan was hij niet zo rot geweest als nu 1 ding valt me wel op , en dat vind ik wel jammer Hans geeft geen reacties , op mijn MMS/SMS die ik hem heb gestuurd . daar door krijg ik wel het idee dat hij er van af wist ..... ik hoop dat ik het mis heb Last edited by Alberto : 11-07-2009 at 07:34. |
|
|||
|
|||
Hans kennende is ie handmatig aant kleien/boetseren geweest.
Erg jammer dit,maarja that,s life |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan heeft hij niet geleerd van het TV programma toen Maar ik wacht zijn reactie wel even af . lijkt mij wel zo netjes maak me er verder ook niet zo druk om er zitten nog zat leuke delen aan de auto syncro delen , motor , stoelen , enz enz Last edited by Alberto : 11-07-2009 at 07:55. |
|
|||
|
|||
Gewoon andere koets erop ,wytse kan wel netjes lassen hahaha
En miss heb ik na het schilderen van ons huis nog wel wat oud hollands groen over. Ja je hebt gelijk in parts beur je je geld ook wel weer,maar zou hen persoonlijk houden . Juist voor de parts ,want jou kennende ben je al weer op zoek naar een nieuwe. iig veel sterkte |
|
|||
|
|||
Quote:
zeker , zelfs ver over de grens ....nog genoeg leuks te koop |
|
|||
|
|||
Quote:
Is?? of was??? HG-trading heeft niet voor niks een naam gekregen. Uiteraad wist hij hier wel vanaf, dus daarom is hij even gaan raggen op het strand om het te bedekken En dat hij nu niet reageert op je sms of telefoon zegt al genoeg. Daarom bedoelde ik dus. "Zonde van je cabrio" Suc6 met de ombouw van de jetta |
|
|||
|
|||
Quote:
Hans heeft nog steeds het voordeel van de twijfel hij kon het weten , maar eigenlijk ook weer niet ..... maar geen reactie , is voor mij een teken dat hij het wel wist cabrio ging toch weg domi , country of niet ... en mijn Jetta komt niet op het chassis van de country die blijft zo laag mogelijk |
|
|||
|
|||
Komt allemaal wel weer goed Alberto Wat je nu nog "over" hebt is iets heel leuks van te maken
|
|
|||
|
|||
zeker weten
voor de liefhebbers hij is compleet te koop vraag er hier 1300,- voor , lijkt veel geld maar is het volgens mij in onderdeelen waard |
|
|||
|
|||
en zo staat ze er nu voor ...... en dit de aandachts punten Last edited by Alberto : 11-07-2009 at 09:39. |
|
|||
|
|||
kreeg net een telefoontje ....er zijn maar 2 van in nederland van deze uitvoering
en in totaal 317 gebouwd .... toch maar gaan lassen ............................................. |
|
||||
|
||||
Wow!! Dan maar opknappen ja!
|
|||
|
|||
Quote:
Wie zei dat dan?????? |
|
||||
|
||||
Idd opknappen! Zou echt zonde zijn om deze te slopen!
|
|||
|
|||
De meeste stukken die ik zo op de foto zie zijn bijna allemaal reparatiestukken voor te krijgen..
Dan ben je al een heel eind op weg.. En zo duur zijn die stukken niet.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Roy bergen ,hij houd een country register bij . Van golf country's in nederland op kenteken er zijn op dit moment 93 country's in nederland op kenteken waar van 2 all road country ( dit type dus ) van dit type zijn er rond de 317 gebouwd ( minder dan een chroom edition dus ,daar zijn er rond de 341 van gemaakt ) in totaal zijn er 7.735 country's door Steyr-Daimler-Puch in Graz oostenrijk gemaakt |
|
||||
|
||||
Nou... tijd om je onderschrift te veranderen in "bijna-dood-ervaring Part II".
|
|||
|
|||
Quote:
nee ben al bezig met een andere .... dan zal iemand anders hem een 2e leven moeten geven |
|
||||
|
||||
Wat maakt dit type dan de All-road Country? Tis dus gen Touareg, maar een dikke Audi All-road!!