|
||||
|
||||
Nog maar 84 dagen te gaan
en trek daar nog eens de vrije dagen vanaf dan blijven er nog weinig werkdagen over voordat de mooiste rit van het jaar weer begint Kan bij het sticky topic helaas nix toevoegen dus als de mods deze info daarbij willen zetten zou dat fijn zijn: waarvoor ik zelf al meerdere malen aan ben gehouden is dit...... Ze meten vaak hoe laag je auto ligt en dan mag ie maar maximaal 11 cm boven het asfalt liggen NIET lager dus anders krijg je hiervoor ook een boete. Ik heb er in ieder geval ontiegelijk veel zin in.......
|
|||
|
|||
Quote:
no offence.. maar ben al 3 jaar daar geweest met een auto die zeer regelmatig tegen de grond schraapte.. en nooit iets aan de hand gehad..
|
||||
|
||||
Quote:
Non taken.... laat gewoon weten wat ik heb mee gemaakt de jaren dat ik er ben geweest
|
||||
|
||||
Quote:
Vreemd, wij hadden toch (op een zomerse namiddag/avond onweersbui na) in 2008 en 2009 goed en zonnig weer.... |
|
||||
|
||||
hou me op over 2008
weer was toen echt slecht, bijna elke dag regen gehad. Mede daarom en door een "klein" akkefietje gehad te hebben met een plaatselijke dronkelap besloten om 2009 over te slaan. Wat achteraf een van mijn slechtste beslissingen van het jaar bleek. Maar goed .......... Wörthersee 2010 weer (hoop met eigen wagen) erbij
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat kan kloppen 3jaar geleden werd er nog niet zo heel erg nauw gekeken probeer jij maar elke dag rond te gaan rijden zonder aangehouden te worden weet nog wel dat ik de eerste x dat ik ging 25euro moest betalen voor een gummi nu ga je het zeker niet redden met 250
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
denk dat de gene die geen bekeuringen krijgen ook nie rond rijden daar bij de wortelsee
|
|
|||
|
|||
Quote:
Rij constant rond en heb nog nooit bekeuringen gehad, enkel 2 keer papiercontrole en altijd eerlijk blijven tegen de mannen, dat doet veel
|
|||
|
|||
nou mijn auto was vorig jaar te laag kenteken werd gelijk in beslag genomen dat kreeg ik pas terug nadat ik de auto omhoog had gezet uit had laten lijnen en een technische keuring!! en wat euro s lichter
en die mannen van jou noem ik nazi s!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Gestapo of stasi past beter
|
|||
|
|||
Quote:
jij kan dan op 2 manieren rond hebben gereden 1 of zelf met politie busje 2 met een crosscountry
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Tja geloof het dan niet, heb 2 jaar rondgereden met de passat op 2.5 cm van de grond met het subframe en vorig jaar met scirocco
Hier een foto van de passat in wsee en nee geen air
|
|||
|
|||
Denk dat je gewoon geluk moet hebben, en wie je treft bij controle.
1 ding weten we wel altijd beleeft blijven, en nee ik beweer niet dat die gene dat niet waren, die een boete hebben gehad, maar dan heb je gewoon de verkeerde gehad, en botte pech. Vanaf woensdags is de toegang naar Reifnitz al afgesloten, bij ons clubje zit dit monster, Zonder Air!!! Na een paar keer oom agent te zijn tegen gekomen rond het meer, alle papieren in orde alles in de auto aanwezig verband trommel hesjes je kent het wel, geen problemen ondervonden, veel geluk gehad. Woensdag 19-5-2008 hartje Reifnitz, zeer veel geluk gehad bij controle post Donderdag 20-5-2008 hartje Reifnitz, zeer veel geluk gehad bij controle post Vrijdag 21-5-2008 hartje Reifnitz, zeer veel geluk gehad bij controle post Hoeveel geluk kan men hebben?? Last edited by PVPMK1 : 22-02-2010 at 13:17. |
|
|||
|
|||
ach ja politie of nie ich bin dabei
maar houd wel rekening met de gestappo!! op1 plek is er iig heel de week een technische contole en dan kom je echt wel aan de beurt heb de papieren hier nog liggen |
|
|||
|
|||
Ik kan niet wachten !
|
|||
|
|||
Al wat meer bekend over de datums van de meetings van LowFamilia en VWhome enz.?
|
|
||||
|
||||
Weinig actie nog.... |
|
||||
|
||||
alvast even wezen kijken
|
|
|||
|
|||
Voor ons nog 2 maand en dan rijden we hier weg!
|
|||
|
|||
Quote:
ken er nog 8