|
|||
|
|||
dan ben ik wel benieuwd wat een standaard gsx-r dan op de krukas draait. Dan vinnek het vermogen verlies nogal veel. Mss heb ik het dan beter verwoord!
en Tsja een auto heeft voordelen. Maar motorrijden lijkt me echt te gek. Dan kun je een 16v hebben met om mijn part 250 pk. Dan kan je nog steeds een standaard motor niet bijhouden! |
|
|||
|
|||
Quote:
+1 @ Hight: Tof ding man! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je bent 16 en je wilt hopeloos graag motor/auto rijden. Dan toch maar brommeren, maarja. Niet zo'n scooter/raceplee. En toen kreeg je een mooi aanbod van een Yamaha fs1 2RU. Hmm, nou dan is de keus snel gemaakt..
Dus mijn minimotor; |
|
|||
|
|||
Netjes man. Groot gelijk dat je op zo'n brommer rijd ipv zo'n schijtscooter
|
||||
|
||||
Nu met remmen trouwens Ik heb me vandaag echt schandalig gedragen in het verkeer, ben binnenkort wel m'n rijbewijs kwijt denk |
|
||||
|
||||
horen ze je niet aankomen dan met die "uitlaat"?
|
|
||||
|
||||
Dat wel
|
|
||||
|
||||
Gaaf ding!
Zou zeggen, kom zondag daarmee langs, met die dikkop achterop. Zijspan zou ik wel meenemen, voor alle zooi die mee terug moet.
|
||||
|
||||
verder zit er een rapidbike op, en idd 135 whp. Verder wil ik m nog bij Hoegee (suzuki tuner) op de bank zetten, kijken of dit echt maximaal is...
vorige week Hyperpro veren laten monteren, rijd echt stukken beter nog. Dus we kunnen weer knallen verders: bedankt voor de complimenten mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi ding joh! Met een Amerikaanse Yoshimura, zie je ook niet vaak meer! Zelf laten komen uit Amerika, of via Hougee? Ik ben zelf aan het wachten op een Suzuki GSF650A K9, die zal deze week arriveren. En dan komt er bij mij een Yoshimura R77 op. Voor nu alleen de einddemper, omdat ik toch 25 kW moet rijden. Heb ik tijd om voor de rest van de lijn te sparen
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik samen met een klasgenoot ook weer wat km's gereden, de dijk bij Vianen afgereden, erg leuk dijkje moet ik zeggen
(let niet op de vlekken van de vieze lens ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ondertussen nog een daijiro powerbox laten steken en een dyno kit stage 1 met grotere naald en geboorde verstuivers en wasbare luchtfilter van K&N. Uitlaat is volledig open systeem. (alles verwijderd inclusief de vlamdover) daijiro powerbox Zou alleen is een goei uitdraai willen laten maken op een testbank. De man die mijn dyno heeft gedaan is de papieren kwijt en ik heb dus nog steeds geen flauw idee hoeveel pk ik op de wielen heb. Dus als iemand een adresje weet voor niet teveel geld mag ie het altijd laten weten Zal vande week filmpje posten van het achterlicht grtz jel
|
|||
|
|||
Foto's van een weekendje op de ring afgelopen maand:
Lekker gestuurd maar met die stoffen broek durf ik niet naar de grond toe :o |
|
||||
|
||||
Quote:
Zelf uit USA laten komen scheelde meer als €1500... |
|
||||
|
||||
Haha, ja die prijzen zijn absurd hier..
M'n vader en een kennis hebben ook beide Yoshimura's uit Amerika laten komen. Zo'n R77 einddemper kost in Amerika rond de 300 USD. Hier kosten ze 800 Ã* 900 EUR. En niemand weet waarom..
|
||||
|
||||
Quote:
Langs Nieuwpoort-GrootAmmers-Streefkerk? Das idd lekker! |
|
|||
|
|||
Vrijdag heb ik ook een motor gekocht!
Een Triumph Daytona 675 van 2009, Jet Black, met 3500km. Vorige eigenaar heeft al diverse accessoires er op gezet: - voorspatbord carbon fiber - achterspatbord carbon fiber - kuip opvulling (binnenzijde kuip) carbon fiber - hiel platen carbon fiber - uitlaat hitteschild carbon fiber - Arrow sportuitlaat titanium slip-on demper - quickshifter voor Arrow "std" voetsteun set "Triumph" - voetsteun rem/schakelset aluminium, schakelen met stangenstelsel "STD" "Arrow" |
|
||||
|
||||
MTV CRIBS bij mijn huis...
|
|
|||
|
|||
Vandaag ook maar weer even het stof eraf gehaald !
Mijn schatje: |