![]() |
|
||||
|
||||
![]() in eerste instantie een complete waslijst met kleine dingen maar was gelukkig allemaal snel opgelost.
zoek nog wel 2 goede 215-40-16 bandjes voor de 9''-ers want deze zijn niet heel best meer....
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() En we gaan weer vrolijk de winter in! Dik 10k erbij sinds april, geen centje pijn.
![]() Ruitenwissers waren echt DRAMA dus...setje Bosch aerotwins gemonteerd en wisserarmvoetjes wat aangepast om meer druk op het raam te krijgen, wist weer als nieuw (ook bij 120 and up!) Origineel grilletje gescoord...wordt nog weleens wat ![]() a.s. zaterdag paar deukjes uit linkerdeur laten drukken in Waalwijk ![]() na de winter die vieze, beschadigde voorbumper eraf en een deels gecleande/gespoten weer terug.... Dan ook gelijk de DB-riem, drijfstanglagers, oliepomp en nokkenasketting etc. aanpakken...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 06-10-2010 at 17:53. |
|
|||
|
|||
![]() 20vt er in lepelen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() oh deze corry word nog wel eens wat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een paar snelle overzichtsfoto's van hoe die er nu bij staat.
linkerdeur proff. uitgedeukt stubby antenne gemonteerd, en donkere inpro zijknippers Afgelopen weekend in Antwerp City prima toch voor een daily ![]() oja: ook het rode steilheckje van het meissie rijdt nog steeds super! ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 21-12-2010 at 18:41. |
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
Ging het rijden door Antwerpen een beetje op die hoogte?
|
||||
|
||||
![]() Zo die is opgeknapt!
|
|
||||
|
||||
![]() Staat er netjes bij zo! Mooie foto locatie zo in antwerpen.
|
|
||||
|
||||
![]() Deze lage schuiver is te koop!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() nette corrado!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Nadat de corrado verkocht is, en al behoorlijk verziekt is door zijn nieuwe eigenaar
![]() ![]() toen zo: ![]() En nu.... ![]() alles van deze auto is te koop! Helaas! op naar the next ones zullen we maar zeggen ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 18-02-2011 at 18:28. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Jammer, ik had wel anders van een 'mede-forummer' verwacht... Je was een stuk vriendelijker bij de verkoop... afz.: de nieuwe eigenaar. Hier een foto van de huidige staat; kunnen de lezers zelf oordelen...: ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 21-04-2011 at 21:17. |
|
||||
|
||||
![]() Dat jij je foto's overal wil spuien is tot daar aan toe, maar als ik vind dat je hem vergald heb zeg/schrijf ik dat gewoon! Vriendelijke gozer of niet, zo ben ik take it or leave it...bedankt trouwens voor de belangstelling richting mn vriendin ( en dr auto)...
|
||||
|
||||
![]() ik zie um ook liever zo,maargoed ieder z'n smaak idd. wel zonde van dat steilheckje,was een knap ding. vriendin niet beschadigd? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Niet iedereen vindt het cool om met doorgezakte vering en porsche wielen rond te rijden!
Beetje respect voor elkaar is ook wel fijn! Kwestie van smaak, ik vindt de corrado niet vergald i.i.g . En zoals hij eerst was, was hij ook wel leuk! Beste klap geweest op die steilheck zeg, een paar cm meer naar voren en je had een aardig probleem gehad denk ik? |
|
||||
|
||||
![]() Einde van de Polo.. M'n zus en d'r vriend hebben er nog erg veel mee gereden. Blijft een grappig ding
![]()