|
||||
|
||||
Morgen ga ik van Den Haag naar midden Limbrug.
Als iemand nog iets verplaast moet hebben wat op de route valt laat maar horen. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk ga ik zondag vanuit Schiedam naar Sint Jacobs nog wat in Friesland rijden voor een brommertje, als iemand nog wat die kant op wil hebben of van daaruit wat naar vaste wal wil hebben moet je maar ff roepen
|
|
|||
|
|||
Quote:
dat ritje kent de passat wel |
|
||||
|
||||
Ik ga morgenochtend vanuit hier [Noord Friesland] naar Hilversum en weer terug. Met een bijna lege Golf 2, dus als er nog wat mee moet, roept u maar.
|
||||
|
||||
iemand die binnenkort een keer vanuit de buurt boxmeer, nijmegen, dodewaard richting rotterdam/schiedam/capelle a/d ijssel komt?? en een grille voor me mee kan nemen bij een forummer vandaan??
|
||||
|
||||
Binnenkort heb ik een ritje van Sittard naar Utrecht en terug, en komende week waarschijnlijk eentje naar Venlo en terug en naar Schijndel en terug.
Als iemand wat meegenomen wil hebben laat ie 't maar weten. Wel aub wat delen in de brandstof, ben de laatste tijd meer voor anderen aan 't rijden dan voor mezelf.
|
||||
|
||||
Iemand hier uit Friesland die langs Groenlo komt
|
||||
|
||||
Niemand???
|
|||
|
|||
zondag ga ik wel naar friesland voor een puzzelritje maar met 4 18" hoepels in de auto is het aardig vol denk ik...
|
||||
|
||||
Ok jammer gaat eigenlijk maar om 4adapters bij Tom weg.
|
||||
|
||||
Ik ga 30 oktober naar Kerkrade... dan kan ik eventueel even van de route wijken en via Groenlo.
|
||||
|
||||
Morgen rij ik voor me zaterdags werk weer een route door NL;
Route: Nunspeet Harkstede Groningen Noardburgum Nieuwegein Schiedam Rotterdam Doorn Nunspeet Geen smerige dingen a.u.b., bus moet wel schoon blijven. Mail/PM maar met tel.nr. als iemand wat heeft. Ik kan niet afwijken van de route.
|
||||
|
||||
Ik rij morgen van Damwoude naar Kerkrade en weer terug. Als er iets mee moet van daar naar hier of andersom, roept u maar. Ik vertrek zaterdag omstreeks 13:00, dus PM even voor die tijd
|
||||
|
||||
Ik kom ook via Eindhoven en Sittard. Ik heb al een interieur bij me, maar een paar kleine dingen moet wel lukken
|
||||
|
||||
Jij rijd nogal wat af of niet?
|
|||
|
|||
Quote:
hij wil jou na doen René |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet meer zo vaak als begin dit jaar, maar ik maak mijn kilometers wel ja
|
||||
|
||||
Morgen vanuit Damwoude naar Barendrecht [Rotterdam] en weer terug.
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry kerel, dit keer heb ik niks onderweg liggen voor je.
|
||||
|
||||
Voor de verandering