|
||||
|
||||
Supermooi geworden Edward!
|
||||
|
||||
Edje kan erg goed spuiten... we moesten echt hard zoeken naar imperfecties, en de meesten zie je alleen als Ed ze aanwijst. erg netjes.
|
||||
|
||||
thanx pik, kep me nieuwe roeping gevonden denk ik.....
|
|
||||
|
||||
denk dat je het als hobby moet houden,... denk niet dat je loonstrook er op vooruit zal gaan t.o.v. van je huidige baan
|
||||
|
||||
er naast beunen.......
|
|
||||
|
||||
Nieuwe eindpetmet dank aan BK Customs.
de rest volgend jaar. |
|
||||
|
||||
Ziet er tof uit! Klinkt het ook goed?
|
||||
|
||||
Vooral erg normaal. Geen gebrul in de straat, wellicht beetje ruiger als spagetti er op zit en de rest ook 60mm RVS. De rest was in ieder geval in slechte staat....
|
|
|||
|
|||
Gaaf geworden zeg!!!
|
|||
|
|||
Erg mooi!
|
|
||||
|
||||
Ha,
Ben weer eens begonnen met mn mistlampen en ze branden alleen nog niet. Relais zit op zijn plek. Bedrading ligt al in motorruim maar nu dus nog stuk van zekeringkast naar schakelaar. Weet iemand op welke plek en in welk stekkerblok ik het draad moet aansluiten? |
|
||||
|
||||
Spagetti zit er trouwens op. Rest is ook 60mm geworden. Geen monster maar wel stuk feller geworden.
Last edited by Edward : 24-03-2013 at 11:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
heb de gegevens. |
|
|||
|
|||
Heb je topic ff door gelezen, nette bak man!
|
|
||||
|
||||
Ik heb je dinsdag gespot bij de AKZO Nobel in Sassenheim! Kon me er toch niet van weerhouden om bij de afslag ipv direct door te gaan naar Voorhout even om te draaien en te kijken. Staat goed zo op die C2's!
Ik had dit topic al vaker gelezen, maar besef me eigenlijk nu pas dat het deze is, haha.
|
|||
|
|||
nice!
|
|
||||
|
||||
Zou zomaar kunnen, Akzo heeft deels de wielen betaald zelfs......
Alleen stoor ik me vreselijk aan het kenteken. Ik zou ZO graag een tijdcorrecte plaat willen hebben. maar daar zijn geen opties voor vrees ik..... |
|
||||
|
||||
Dat heb je goed geregeld dan.
Ja dat viel me ook al gelijk op, vind dat ook het grootste nadeel aan het importeren van oldtimers nu. Maar geloof dat je daar inderdaad weinig mee kan.
|
||||
|
||||
Dat gaat helaas niet op de legale manier. Maar van de andere kant... Is het echt zo storend?