|
||||
|
||||
Tadaa!
Voor alle Prius-rijders en boomknuffelaars onder jullie Mijn V8 is net zo schoon als jullie Prius dus ik mag lekker binnen alle umweltzones in Duitsland komen
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 13-12-2009 at 15:26. |
|
||||
|
||||
ee gaaf.. hoe kom je eraan..
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon aanvragen bij TÜV Rheinland. Je laat gewoon jouw autopapieren zien en je betaald 5 euro. De V8 valt gewoon binnen de groene categorie dus ik lach mij dubbel In tegenstelling wat de meeste mensen denken gaat het in Umweltzones om de uitgestoten fijnstof. En dat heeft een benzine auto niet Collega van mijn vader heeft laatst een nieuwe Audi A6 3.0TDI Quattro gekocht en die kreeg een gele sticker, dus hij baalde wel even nadat hij hoorde dat ik een groene kreeg...
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 13-12-2009 at 15:26. |
|
||||
|
||||
Mooi man laat ze maar klachen over de v8
|
|
|||
|
|||
hahaha mooi man
ik heb een bora tdi en ik kreeg een rooie sticker maar ja boeie roet is goed |
|
||||
|
||||
Weer 1000 liter euro 98 en 6000 km verder loopt de Audi nog steeds heerlijk. Metname met de sneeuw is dit geweldig
Na lang zoeken heb ik ook laatst een 4.2 embleem gevonden voor op het blok. De vorige eigenaar had het huidige embleem vastgezet met popnagels waardoor er barsten in zitten Op ebay vragen ze rond de 100 euro voor dit stukje plastic
|
||||
|
||||
Maar jou kennende heb jij dat niet betaalt. Haha.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik werd vandaag wakker, en er lag sneeuw!!!
Time for donuts Ze hebben in iedergeval geen sneeuwschuiver meer nodig daar haha...
|
||||
|
||||
Leuk he!!!! http://www.youtube.com/watch?v=oCHjQMjlc2E
|
||||
|
||||
Quote:
Nice.. Was je net terug van het werk? Ik was alleen, dus ik kon helaas geen filmpje schieten
|
||||
|
||||
Dat geluid....
|
|
||||
|
||||
Geluid van die V8 is bruut Ik heb de S6 gisteravond laat ook even goed getest op een parkeerterrein vol met verse sneeuw. Volledig haaks 90 graden t.o.v. de rijrichting 4 wiel driftend over het complete parkeerterrein met een Quattro is erg verslavend De mensen die bij de Tango stonden te tanken hebben een gratis show gekregen
Quattro ftw ! |
|
||||
|
||||
hehehe.. net weer terug ff bammetje en dan gaan we weer
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was nog voordat de dag begon, daarna heb ik de Boeing ook even laten glijden Collega was meegereden, die mocht filmen - en had meteen een wit uniform.
|
||||
|
||||
Wat heb je allemaal uitgevoerd met het uitlaatsysteem ? Origineel zal er wel niet zoveel kabaal uit komen
Mijn S6 maakt origineel een zielig geluidje. Ben aan het kijken voor een andere auspuff, want ik wil die 5 cilinder horen ! |
|
||||
|
||||
lieuwe.. ben bezig met een rvs uitlaat van simons samen met fabian( the saint) pm me maar ff
|
||||
|
||||
Stijn heeft een ander systeem, het merk moet je maar even kijken in zijn topic.
Maar standaard kan een V8 al brullen omdat het originele systeem al helemaal edelstaal is. Boven de 4000 rpm maakt hij kabaal genoeg
|
||||
|
||||
RVS uitlaat vanaf kats van FOX (super mooi spul!), middendemper is vervallen.
Even pica terug gezocht: Weet niet waar Richard aan t regelen is, maar die van mij komt gewoon van ebay duitsland, verkopers http://myworld.ebay.de/verschleissteile-direkt of http://myworld.ebay.de/www_sportauspuff-direkt_com/ PS sorry voor topic padding
Last edited by Stijn : 03-01-2010 at 13:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgende keer even bellen, kom ik wel mee om te filmen Blijft leuk en mooi speelgoed je V8
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
Waar heb je de reflectors mee schoongemaakt ?