|
||||
|
||||
staat leuk, maar ik vind persoonlijk 16 inch te groot, een 14 inch of 15 inch zou mooier staan.
|
||||
|
||||
Tja t was ook alleen maar om te passen, deze zijn bedoeld voor de Golf GTI
Ik vind het achter erg dik staan, maar op de vooras staat t niet ideaal imo. Hij zou daar ook iets lager moeten, maar dat gaat niet. Tenzij er een schroefset onder komt, heb gelezen op passat-kartei dat er een Duitser bezig is om 30 schroefsetjes te laten maken bij H&R........... Ik heb ws ook een koper voor de 17" W8 wielen, en nu ik hem op 16" heb gezien denk ik er idd sterk aan om voor 15" te gaan. Vriend van me heeft mn oude verbrede 15" steelies nog liggen, moet m nog even vragen om die te mogen lenen om te passen Last edited by Arne : 29-03-2009 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
goed nieuws ;-) 17 inch zou echt belachelijk groot zijn voor deze auto 14 inch of 15 inch schmidt th lines zouden ook erg dik staan onder deze bak
|
||||
|
||||
Update:
De 17" Passat W8 Grenobles zijn verkocht. Ik ga de standaard 13" stalen wielen laten verbreden naar 8J rondom. Deze worden weer in de originele kleur gespoten hierna en voorzien van nieuw verchroomde originele velgringen en naafkappen . Erom heen komen 175/50-13 Conti's, om de auto wat meer plat op zn bek te krijgen . Inmiddels ook weer het nodige gedaan aan de auto; Afgelopen zaterdag heeft Jan (golf mkII 16v) met een heeeeeeeeel klein beetje hulp van mij nieuwe remtrommels, remvoeringen, remveren en remcylinders gemonteerd. Ook heb ik de middendemper vervangen, voor zitten er nieuwe schijven + blokken op, geventileerd ipv massief, interieur deels gestript om audiobekabeling te gaan leggen, vrijdag gaat de bestuurdersstoel naar een beklederij waar hij wordt voorzien van nieuwe originele vulling, en er wordt dan een klein gaatje in de bekleding van de rugleuning gerepareerd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar heb je dit gevonden? En hoe weet je wat op je passat moet komen? heb nu een probleem met mijn passat en misschien is dit de oplossing? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54880
|
||||
|
||||
Setje komt uit Engeland, wat voor motor heb jij erin liggen dan? Je probleem klinkt als iets met de carburateur idd. Ik kan eventueel wel zo'n set voor je regelen en op je Passat bouwen. Je verbruik wordt wat minder, auto wordt een stuk feller, en de techniek is een stuk simpeler dan je huidige Pierburg.
PM anders even voor meer info Last edited by Arne : 11-05-2009 at 15:40. |
|
|||
|
|||
Quote:
15" verbreed staal passen kan bij mij ook ! gr. Martijn
|
|||
|
|||
hey , ik heb eens een vraagje over de nieuwe Weber 32/34 DMTL carburateur
heb je deze ook voor een golf cabrio 1800 en is dit ook met pas plaat ? Zoja misschien enig idee hoeveel deze kost ? |
|
||||
|
||||
Je hebt zoiezo de pasplaat nodig, of een heel zeldzaam spruitstuk
Jij hebt waarschijnlijk nu gewoon een Pierburg 2E carburateur, en dan past die pasplaat er zo op. Stel je voor je hebt een (Zentih) 2B dan zou je ook een andere carburateurpakking moeten hebben. Maar die zit geloof ik alleen op een 1.6 FR en een 1.5 FD
|
|||
|
|||
oke bedankt ik heb een pierburg 2E ..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hey Arne,
Mooi hoor die hoepels onder de passat....!!! Ziet er super uit je project... Hoest met de de 16 kleppert...??? Gr, Lars p.s. je oude polo is nog steeds in de familie...
|
|||
|
|||
Hey,alle boom frutsels er uit gekregen
|
|
||||
|
||||
Haha ja gelukt. Heb van t weekend de carterpan + pakking en de oliepomp vervangen. Meteen de klepspeling gecontroleerd, was ok. Dus de auto is klaar voor de reis naar Italie
|
|
||||
|
||||
Ja, als je op de grond gaat zitten wel ja
|
|
||||
|
||||
(Op de bestuurdersstoel die nog steeds bij de bekleder staat na dan ja )
|
|
|||
|
|||
Je kan ook op een bierkrat gaan zitten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Koelbox met bier.....
|
||||
|
||||
Ah, daarom wil je die 12v koelbox kopen voor je vakantie!
|
|
||||
|
||||
Goed bezig!