|
||||
|
||||
Blijf posten die pics!! Ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Die baksteun geweldig zo
ik heb een kant en klaren 1 besteld maar deze lijkt wel super zo mooi project en succes er mee. |
|
||||
|
||||
Wat een werk! Goed bezig.
Je weet toevallig niet nog ergens zo'n compleet R32 blok te liggen?
|
|||
|
|||
Quote:
R32 blokkie ] |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Extreme tuning heeft vaak wel wat liggen. Hij verkoopt datsoort blokken ook compleet, maar daar hangt wel een aardig prijskaartje aan. Maar wel helemaal compleet. Eventueel met inbouw.
|
|
||||
|
||||
Na enige afwezigheid, zijn hier weer wat foto's. Ik ben nu aan de slag gegaan met de motorruimte. Die spuitklaar te maken. En met m'n pedalen enzo passend te maken.
Pedalenset met elec. gaspedaal erop. Motorruimte leeg en onbewerkt Stukje bij beetje alle kit eraf halen. 1 kant zo goed als klaar, wel een teringbaan om alle kit te verwijderen Last edited by stinky : 23-10-2009 at 23:28. |
|
|||
|
|||
ga je carroserie nog doorlassen dan ?
voor de rest echt goed bezig gr jarno |
|
||||
|
||||
Nee ga hem niet doorlassen, als hij quattro wordt ga ik hem misschien wel doorlassen.
Of als er een turbo of compressor op komt. Met ongeveer 280 PK blijft alles wel goed gaan, carrosserie zal niet vervormen ofzo. Het is geen OPEL |
|
||||
|
||||
Ben afgelopen zondag weer ff verder gegaan met de motor-ruimte.
Maatje van mij aan het slijpen Ik bezig met m'n auto Hier ook Bevestiging expansievat en ruitensproeier res. eraf geslepen. Randje kokerbalk eraf geslepen. Andere kant ook. Het geheel, maar nog niet af. Ga vandaag weer verder met de motorruimte. Foto's volgen. |
|
||||
|
||||
Goed bezig
Leuk project!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Nice... kan niet wachten op het resultaat
Suc6 |
|
||||
|
||||
Je bent goed bezig, staat er by the way (in ieder geval van 't weekend), nog 1tje als project te koop op mp. 2 wiel aangedreven, toch niet de jouwe of.....
|
||||
|
||||
Quote:
heeft niks met opel of niet te maken, maar met de stijfheid van de auto, als alles mooi doorlast krijg je een echt fijne rijders auto weer, zeker als je het gas er eens opgooid in de bochten
|
||||
|
||||
Quote:
Een klasgenoot van me had een corsa A met een 2.0 16v GSI blok. Was echt een snelle auto, 180 PK ong. maar na een maand of 2 kreeg hij z'n deuren niet meer dicht. En tuurlijk heeft het te maken met de stijfheid van de auto. Volkswagen heeft dan stijvere auto's gemaakt dan Opel in die tijd, meer wil ik er niet mee zeggen. Ik wil geen Opel-rijderds beledigen. Als jij je beledigd voeld, sorry. |
|
||||
|
||||
stoer project dit,beginpost is trouwens op m'n laatste verjaardag neergezet......
|
||||
|
||||
Quote:
Nee nee, dat is deze niet. Deze gaat niet weg. |
|
||||
|
||||
whahahaha !!!!! blijft een tering kop hoor om zo te zien.... malloot !!!!
|
||||
|
||||
maar lekker bezig kerel
krijg die 6K2 zooi dit weekend binnen denk ik...
|
||||
|
||||
Jah dankje, ben ook wel blij om jou te zien hoor.
Dat is mooi, geef maar een belletje als je alles binnen hebt, dan gaan we het eronder bakken. |