|
||||
|
||||
Ben net terug van de osse meet.
Je velgen blinkte in ieder geval als een dolle! dus dat is gelukt. Mooi fel duplo rood ook!
|
||||
|
||||
Erg mooie wagen hoor, petje af ding staat nog zeer goed in de lak ! Alleen jammer van het plekje achteren bij het trekoog, maar dat houd je toch gezien de leeftijd.
|
|
||||
|
||||
Martinus, thnx! En kleur van het hart is volgens de coater 'speelgoed rood'..
Tja zo kun je het ook noemen:P Ben er iedergeval blij mee! @ Thijs, thnx voor je reactie! hij heeft wel een paar kleine plekjes meer maar hij gaat binnen nu en 2 weken de schuur in en wordt dan compleet opgeknapt. Leuk winter projectje en zal het plekje bij het trekoog zeker niet vergeten Na de winter is hij strak en 100% strak in de lak! |
|
||||
|
||||
Quote:
Bellen hè.. als je hulp nodig hebt
|
||||
|
||||
Absoluut!
En weet je waarom?? omdat het KAN!!! |
|
||||
|
||||
het lijkt rondom deze golf nogal stil, maar het tegendeel is waar.
er word namelijk al hard aan deze jonge gewerkt om hem klaar te krijgen voor w'see. al vast een paar kleine preview foto's, de rest zal robbie zelf wel plaatsen in een project topic, waar die nu thuis hoort |
|
||||
|
||||
Heb je nou het kachelhuis er uit gehaald zonder de kachelradiator los te halen?
Ben in ieder geval benieuwd hoe ie gaat uitzien.
|
|||
|
|||
Lekker bezig Robbie
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|
||||
|
||||
Wat een sexy modofo...
|
|
||||
|
||||
@ Breadfan, uhm jup! niet echt tactisch gedemonteerd zullen we maar zeggen. wist ik veel:P maargoed het is wel gelukt! Maar zo doen we dat dus nooit meer! laat dat duidelijk zijn.
thnx, binnenkort zal ik ff een topicje openen bij watergekoelde projecten en wat meer foto's plaatsen. Aanstaande zaterdag waarschijnlijk weer verder aan de golf werken. iemand toevallig een dichte dakplaat liggen voor paar tientjes in nieuw staat :P |
|
||||
|
||||
Zaterdag ook even wezen helpen bij Robbie.. ook wat foto'tjes gemaakt, wordt echt tijd voor een projecttopic Robbie
|
||||
|
||||
ja man maak eens project topic aan
maar dit gaat helemaal goed komen ! |
|
||||
|
||||
ziet er cool uit!
|
|
||||
|
||||
goed bezig
|
||||
|
||||
Project topic zal ik deze week ff aanmaken..maarja elk uur dat ik vrij heb steek ik liever in de golf dan in de topic aangezien ik wel wil stuiteren door W'see aankomend seizoen. Wordt nog het welbekende bloed zweet en tranen om deze deadline te halen.
Planning is nu om binnenkant van de bodem, roest plekken en body shoot blank te maken. Over paar weken moet gaat hij naar de lasser! Laatste update is dat ik mijn chrome naafkapjes binnen heb voor mijn Schmidt TH-lines en gister met Misha 200 km retourtje gehad met mijn dikke daily om een net zwart gti hemeltje op te halen. Er zijn dus weer een aantal dingen op het lijstje die afgestreept kunnen worden.. conclusie: het vordert!! Post binnenkort ook meteen ff foto's als mijn project topic is geopend! |
|
||||
|
||||
En vanaf hier mag het weer netjes ontopic
|
||||
|
||||
en in normaal nederlands aub.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit hoor, alleen nog veel werkt te doen, dus inderdaad niet posten, maar bouwen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Er is wel heel veel weggehaald maargoed. Laten we het weer topic gericht houden en met name bouwen ondanks het hoop werk wat ik nog te doen heb. Morgen en maandag flink aan de gang. Dus productiviteit wordt geevenaard!!
Zodra ik tijd heb drop ik even een fatsoenlijk project topicje! Kopmt goed volkswagen liefhebbers!! Peace out |