|
||||
|
||||
Ziet er echt strak uit, alles perfect tot in de puntjes!
Kvind alleen de eindpijpjes zo raar staan?! Succes ermee!
|
||||
|
||||
Quote:
Einddemper had ik er ff zo opgezet, zit voor de rest nog niks aan vast |
|
||||
|
||||
mooi hoor
|
||||
|
||||
Even een update, een hoop gedaan maar weinig zichtwerk.
Bedrading van de achterklep opnieuw gemaakt en een stelmotor gemonteerd op het achterklepslot, aangezien het latje is strakgemaakt kan achterklep alleen nog met een stelmotor open. 200cells racekat is binnen dus moet nu alleen nog sparen voor een Tezet uitlaatspruitstuk. Via Herm van Longstreet een motorsteun besteld voor rechtsachter, baksteun houd ik orgineel en bij de voorste motorsteun vervangen ik de rubberen inleg voor PU. VR6 motor op een motorsteun gehangen dus die kan uitelkaar om aangepakt te worden. Morgen komen er 4 nieuwe ashoezen binnen en 2 nieuwe buitenste homokineten, assen zelf worden gepoedercoat. Frontdrager waar voorste motorsteun inzit, Powerflex rubbers erin geperst en gemonteerd. Via Biesheuvel een accubak geregeld, deze heb ik in het reservewielbak geplaatst. Ik zal proberen dit weekend wat foto's te plaatsen
|
||||
|
||||
Black-Devil mag ik vragen waar jij je racekat vandaan hebt,en of het een orgineel passende is.
Heb zelf al heel het net afgestruind,maar kon alleen universelen vinden om te lassen. Wil hem het liefst passend heb in kombinatie met een spaghettie. Heb zelf een 2l 16v maar de kat moet als het goed is de zelfde zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
PB
|
||||
|
||||
Weer wat spullen binnen om de aandrijfassen te completeren.
|
|||
|
|||
Wat een tijd en geld steek je erin erdem , je bent ook al lang bezig met deze auto natuurlijk.
Succes met de werkzaamheden , ziet er goed uit . |
|
||||
|
||||
Hè kerel! Ik had dinsdag nog naar de zaak gebeld in de hoop jou weer eens te spreken maar helaas was je vrij. Ik moet nog even tijd vinden om langs te komen. Ik zoek nog een golf 4 kachelhuis voor airco en een stuurkolom om in m'n golf te prutsen.
Naja je ziet me wel!
|
|||
|
|||
Ik hoorde al zoiets dat er iemand voor deze delen gebeld had ja.
Heb ik vast nog wel voor je liggen , gewoon even langskomen en dan gaan we samen even zoeken en bij kletsen . |
|
||||
|
||||
Hier in foto van de geplaatste accubak achterin. Uiteindelijk ga ik de vloer ophogen. soort dubbele bodem zeg maar.
Voorste drager Motor, moet nog een hele hoop gebeuren Exploded view van de startmotor
|
||||
|
||||
Weer even wezen knutselen dit weekend
Nieuwe motorsteunen, ik moet alleen nog een voorste hebben want kan die van mij niet meer vinden, het rubber vervang ik dan voor PU. Collega van het werk heeft even de bak uit elkaar getrokken, achteruitrijd tandwiel is naar de knoppen dus die wordt vervangen, de synchromeshen en klinknagels eruit en bouten/moeren erin. De bak heb ik schoongemaakt en zal ik aankomende week laten parelstralen met nog wel meer rommel zoals startmotor etc, beide worden in de kleur van de auto gespoten. Aandrijfassen en motordragers worden zwart gepoedercoat
|
|||
|
|||
mooi updates weer kerel!
|
||||
|
||||
Ik moet wel zeggen dat je op ee gegeven moment klaar bent met al die smerige vette meuk schoonmaken
|
||||
|
||||
Maar als dat klaar is sleutelt het ook gelijk 'n stuk fijner. Niet elke keer je klauwen helemaal smerig...
Mooie vorderingen Erdem!
|
||||
|
||||
Wat die motorsteun aangaat, die je mist, voor een paar euro koop je die op Ebay.de
|
|
||||
|
||||
Je maakt er wat moois van hoor. Wat voor een kleur is hij geworden? Of heb ik daar overheen gelezen...
|
|
||||
|
||||
De kleur kan je haast niet meer zie door al het stof hij heeft dan ook ruim 2 jaar in de schuur gestaan en toen is er helemaal niks aan gedaan.
De kleur is moccabrown van de 3C passat.
|
||||
|
||||
Mooi project. Tot in het kleinste detail !
Succes nog |
|
||||
|
||||
Quote:
en skoda superb