|
||||
|
||||
66 staat alweer te koop op marktplaats
|
|
||||
|
||||
HP-LR-61 is er ook 1, heb een foto maar die is net genomen dus donker.
zal er vd week eens overdag langsrijden. gr Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, zelfs midden in de nacht wordt aan de inventarisatie gewerkt. Goed bezig Mike
|
|||
|
|||
Rallye nr 063
Eigenaar: Matthijs Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB?????? Motornummer: 1H?????? Kenteken: 87-HK-NN Kleur: Wit, origineel Grün Perleffekt (LC6V) Bijzonderheden: Auto wordt deze winter voorzien van 16v G60. De 16G60 wordt een R32 |
|
||||
|
||||
Nr 54 stond altijd bij cor hamstra scooters in drogeham (friesland). Meende dat hij van hem zelf was of een medewerker.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een nieuwe foto voor nummer 13. En nee, de koplampen zijn er niet uit. D'r zit gewoon folie overheen.
Verder heb ik ook nog een dyno filmpje met de tussenas losgekoppeld. Toen deed de motor het nog. Op dit moment ben ik budget aan het vrijmaken om het onderblok te reviseren na een verbrande zuiger en te zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt Dynorun |
|
||||
|
||||
Rallye nr 056
Eigenaar: Rallye-ieffie Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB?????? Motornummer: 1H Kenteken: LR-GR-47 Kleur: Schwarz (L041) |
|
|||
|
|||
ik heb er 1 uit belgie gehaald
Eigenaar: Mark (gtizwolle op het forum) Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB??? Motornummer: 1H Kenteken: nog onbekent al wel ingevoerd/goed gekeurt wachtende Kleur: Graphit Metallic (LB7V) Bijzonderheden: de oude van stef/belgie Last edited by VeeDubber : 30-05-2009 at 09:00. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ze staan voor 40-45 euro op ebay en marktplaats. Is een nieuwe oplage. Ik heb gehoord dat ze ook in rood, blauw en antraciet komen...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
deze rallye staat bij mijn ouders om de hoek, al jaren!! rijdt een oudere man in ma ligt gewoon een g60 motor in... waarom die 16v logo snap ik ook niet... de embleemloze gril is al 2maal gestolen dus nu zit er een orginele in |
|
||||
|
||||
Maar staat wel als 16v op kenteken in de RDW database
|
||||
|
||||
als ik hem weer zie zal ik het eens vragen! vind het zelf ook raar ma der ligt echt een g60 in..
eerder dacht ik zelfs aan een 16vg60 ma toen de kap open ging lag een een g60 in.. wellicht goedkopere verzekering! |
|
||||
|
||||
Quote:
Staat dat ding in Eindhoven dan Richard??
|
||||
|
||||
Update:
* Rallye 023 - Chassisnummer en info toegevoegd * Rallye 080 - Nieuw toegevoegd * Rallye 056 - Eigenaar toegevoegd * Rallye 014 - Nieuwe afbeelding toegevoegd * Rallye 063 - Info toegevoegd * Rallye 015 - Nieuwe afbeelding toegevoegd
|
||||
|
||||
Quote:
ja, eindhoven stadsdeel gestel (gagelbosch) |
|
||||
|
||||
Even een update voor nummer 15... Zit weer voor een jaar keuring op...
|
||||
|
||||
Helaas werkt de zoekfunctie niet op een kenteken, dus vraag ik het zo maar:
Is de Rallye met kenteken SN-LT-57 al bekend? Zo nee, heb ik een foto van deze Rallye en een naam van de eigenaar.
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, is nog niet bekend . . . . Kan eventueel wel nummer 4, 5, 8, 9, 12, 48, 58, 59, 66, 75 of nummer 80 wezen . . . . daarvan is het kenteken onbekend en kan ik dus niet op filteren |