|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Niet de beste foto en ook niet mijn auto (van Jappie86) maar ik vind hem wel mooi zo
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn polo ook maar toevoegen dan
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zo beter? |
|
|||
|
|||
Hopelijk mag de mijne hier nu ook
|
|||
|
|||
Quote:
van mij wel! ziet er goed uit! |
|
|||
|
|||
mijn polo op lingen afgelopen weekend |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat voor maat van velgen/banden is dit als ik vragen mag? Ziet er niet mis uit.
|
|||
|
|||
Moet nog wat wel wat aan gebeuren, maar deze Polo heb ik 2,5 week geleden gekocht.
|
|
|||
|
|||
Mijn Polo
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dit zijn 205/40 banden op een 17 inch velg De auto is wat veranderd nu..iets dichter bij moeder aarde! velgen staan nu te koop trouwens.. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info!
Knappe wagen! Verlaagd met schroefset?
retropilots.be Last edited by Rétrokroezer : 28-10-2009 at 22:44. |
|
|||
|
|||
Jep schroefsetje, Vmaxx setje..bevalt prima voor het geld! Staat op zijn laagst en nog redelijk comfortabel, loopt nergens aan!
Sinds deze week rubbers van een Ibiza cupra op de draagarmen voor, dat rijd helemaal goed. |
|
|||
|
|||
Mooi wagentje idd, ff een noob vraag: Hoe krijg je de chromen logo's zwart? Gewoon schuren en spuiten?
Thnx anyway |
|
|||
|
|||
die kun je gewoon bij de dealer bestellen zover ik weet
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor het 9N model en jonger niet te krijgen voor zover ik weet! achterzijde is wel in zwart verkrijgbaar, deze is namelijk gelijk aan die van een golf 4, welke wel in het zwart geleverd is. |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, "gewoon schuren en spuiten" heb het bij de mijne onlangs ook gedaan. |
|
|||
|
|||
Bij mij mist het achterlogo gewoon..die wilde ik zwart spuiten, alleen ik was wat te ruig en brak de hele handel af! Die moet ik er nog eens opplakken,of een nieuwe halen.
|
|
||||
|
||||
polo 9n3 tdi 130pk
[IMG][/IMG]
Hier een foto van mijn ex polo, reed erg goed zo'n 130 pk tdi met een 6bak. |