|
||||
|
||||
Wordt een heel sjiek golfje zo
|
||||
|
||||
TT's zien er lekker uit zo in het wit!!
|
||||
|
||||
Thx mannen.
Bandenprobleem met de nankangs is ook opgelost. Ik ben net terug uit Zeewolde en heb bij Erik M 2 stuks gekocht. Erik nogmaals bedankt |
|
||||
|
||||
Word echt weer een groot project die 'daily' he...
Was de kleur van je interieur geen optie geweest als kleur voor de TT velgen?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Had ook gekunt en heb ik ook nog even overwogen. Maar eigenwijs als ik ben toch maar voor hoogglans wit gekozen. Ik heb geen idee of het wel staat maar dat zien we dinsdag wel weer Project loopt idd alweer behoorlijk uit de klauwen. Ik zet nu echt alles in volle gang om hem voor de zomer helemaal te maken met alle plannen die ik er mee heb. Als dat klaar is dan geen grote verbouwingen meer. Maar ja zei ik dat ook al niet tegen je op mivw dat ik er niet al te veel aan ging doen |
|
||||
|
||||
Ja ken het probleem...ik zou geen Golf 1 kopen na verkoop van de G60....en zeker niet gaan restaureren.
Mn 75er gaat ook weer uit de hand lopen,heb meeste spullen al verzameld (nieuw en mooi gebruikt) en word weer een gehele restauratie...terwijl die Golf bedoelt is als bij-autootje ipv de 1303 van mn vriendin die nu als extra auto dient... Kan gewoon geen halve dingen doen blijkbaar
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.Ik ga ook niet voor half werk en zoek vaak ook alles nieuw of in nieuwstaat. En de dingen op de auto waarvan ik denk dat ze niet helemaal meer in de staat zijn zoals ik het graag zou zien worden dan vervangen. En dat bij een auto van elf jaar oud......tja hobby zullen we maar zeggen. Tevens nog een kleine update : Het 5x100 onderstel zit eronder.Is niet helemaal zo makkelijk en vlekkeloos verlopen zoals men het doet voorkomen maar t zit er na een dagje zwoegen onder. |
|
||||
|
||||
Quote:
tegen welke problemen ben je dan nog aangelopen ?
|
|||
|
|||
zitten die banden er nu nog niet omheen ?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Het is niet alleen maar even schijven voor en achter vervangen zoals vaak gedacht en gezegt wordt. Ik heb alles van een golf 3 gti 2.0 16v gekocht,dwz komplete achteras voor remmerij incl fusees aandrijfassen en draagarmen. De bedoeling was in eerste instantie om de complete achteras over te hangen.Toen we beiden systemen eens goed hebben bekeken bleek er in het abs systeem van een cabrio en een gti wel wat verschil te zitten met name in de aanvoer en retour leidingen en remdruk verdeler. We hebben toen besloten om alleen de astappen te vervangen en alles aan te sluiten op de bestaande remleidingen.De sensoren in de trommels voor t abs is gelukkig wel hetzelfde als bij schijfremmen. Voor bleek dat de draagarmen van een gti en een cabrio niet hetzelfde zijn. Dus moesten we ook de draagarmen vervangen omdat de bevestiging van het fussee aan de draagarm anders is. En als laatste bleek ook de stabilisator korter van een cabrio dus hebben we ook nog de stabilisator moeten vervangen.Ook zit deze anders gemonteerd dan van een cabrio dus die past ook niet. En de buitenste homokneten van de gti aandrijfassen over gezet op de cabrio assen.Ook gelijk maar de hoezen vervangen door nieuwe. Al met al dus een beste klus.Maar het zit eronder en t werkt perfect Ik heb geen verschil in pendaaldruk en geen storingen op het abs. Wat wel lekker makkelijk ging was het vervangen van de originele demper door de TDI demper.Ook maar gelijk de ophangrubber van de middendemper en de einddemper vervangen door nieuwe. Quote:
Jawel Martijn.Sterker nog ze zitten al op de auto. Ik was alleen vanmiddag nog even een paar uurtjes aan het stoeien met de stabilisator en was het al weer donker toen ie eronder zat. Morgen schroef ik hem voor nog wat naar beneden en was ik hem effe en maak dan wel foto's. Nog een nachtje slapen dus....... Last edited by classic-edition : 23-12-2008 at 19:23. |
|
||||
|
||||
Dan eindelijk de beloofde foto's:
En de achterkant met de gepolijste tdi pijpjes Nankang 185-35-17 op 7,5x17 voorzijde Pirelli 195-40-17 op 7,5x17 achterzijde Het was helaas al een beetje donker aan t worden. Ik zal van 2e kerstdag wat foto"s in het daglicht maken Fijne kerstdagen Last edited by classic-edition : 24-12-2008 at 19:59. |
|
||||
|
||||
Looks Nice voor wintervelgen
|
|
||||
|
||||
net nep door de flits:P maar wel vet
|
||||
|
||||
Tòch nog een witte kerst !
(raar land, dat Nederland; dit jaar was pasen wit en de kerst groen...) Ik moet nog wel even wennen aan dat wit; de velgen lijken hierdoor erg groot... Flinke klus dus, van 4 naar 5 gaats. Goed gedaan
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
ziet er echt goed uit (beter dan ik verwacht had eigenlijk )
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ik heb nog even een proefrondje hier in de wijk (lees drempelparadijs ) gemaakt en heb de cabrio voor nog 1,5 cm lager geschroefd.
En natuurlijk even nieuwe foto's gemaakt. |
|
||||
|
||||
Kijk, dat ziet er goed uit Marco!
|
|||
|
|||
Ziet er niet verkeerd uit!
Ben alleen zelf geen fan van het rooie dak, maar buiten dat ziet hij er erg vet uit! |
|
|||
|
|||
auto is echt netjes maar dat wit is niet mijn smaak maar staat wel goed.
|
||||
|
||||
Vandaag met de vrouw winkelen in rotterdam en kwamen we bij dolf van Eijck langs.
Ik denk toch maar even naar binnen om te kijken of hij misschien nog een setje (allang niet meer leverbare) rood/zwarte hella achterlichten heeft staan. En wat denk je Bingo. Hij had nog 2 setjes (oude voorraad) welke voor een zacht prijsje (ook nog) weg mochten. Alle 4 de lichten goed bekeken en de mooiste ervan meegenomen. Morgen monteren samen met de smoke verlichting in de voorbumper en wob plaatjes waar nu de knipperlichten in de schermen leven en natuurlijk weer wat foto's posten voor de fotogeile mensen onder ons. ps Dolf van Eijck heeft nu voor de liefhebbers dus nog 1 setje met wat lichte krasjes erop staan. |