|
||||
|
||||
....dat de avatar van Gert toch wel heel erg komisch is..
|
|
||||
|
||||
Met C en D is het minder "mijnrelatieisrukdusikzoekmijntroostmaaropeenvwforu mzodatiktochnogwatwarmteneaandachtkrijgdieikeiegen lijkwelwilmaarnodeontbeerthuisomdatikeigenlijkdeve rkeerdekeushebgemaaktmaartelafbenomerietsaantedoen behalvelekkeranoniemachtermijnschermpiezoetebroodj esenkwazandjestebakkenomnogeenbeetjeaanmijngerieft ekomenwantdathebikthuisookalniet "
Niet van een even hoogstaand niveau maar ik vind de conversaties met hun duidelijk minder tenenkrommend . Dit is nog erger dan een poging van 958 personen om in het Guiness Book of records te komen met het wereldrecord : nagels krassen over een ouderwets zwart schoolbord " ..... @ Kroel : rechtermuisklik en opslaan als .. |
|
||||
|
||||
en nu ben ik scheel.......
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja,dat wist ik wel,maar ik dacht dat jij hem groter in je bestand had staan ... niet dus !!! maar bedankt he,khenb hem ondertussen opgeslagen ... |
|
||||
|
||||
als je dat ene bericht zoekt wat Helpdesk heeft geplaatst je die niet kan vinden
|
||||
|
||||
Quote:
als je nu een in je privebox kijkt of in het gedeelte van avartar jij je link kan vinden die ik speciaal voor je gemaakt hbe
|
||||
|
||||
NoReactionsSoFarOnTheVeryVeryLongSentenceWithoutAn ySpacesBetweenTheWordsThisTimeImUsingSomeCapitolLe ttersSoYouMightStillBeAbleToRead
Wistjedat ze vandaag weer aan het laaien waren bij het magazijn bij ons naast, maar ik geen bien kon ontwaren Wistjedat ik vandaag examen gedaan heb.. Wistjedat de vorige keer (examen) heel lang geleden was..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ik de foto heb aangepast en hij niet meer zo plat is als ie lijkt en als ie niet goed mocht zijn ik hem nog wel wat uit wil rekken
|
||||
|
||||
wistjedat ik nog zoveel te doen heb!
|
|
||||
|
||||
Wistjedat ik zo weer aan de opel ga sleutelen...
Wistjedat ik morgen aan een andere opel ga sleutelen....
|
|
||||
|
||||
dat mij dat geen bal interreseert
|
||||
|
||||
wist je dat ik antera heel erg dankbaar ben en gelijk ga kijken!
wist je dat bientje dacht toen de chaffeur belde dat hij bij het magazijn stond; ja rot ff lekker op en heeft toen maar een collega erheen gestuurd??? |
|
||||
|
||||
Wist je dat sabientje geen pm over een avatar heeft gehad? of ben ik iets te vroeg met juichen?
|
|
|||
|
|||
"wat een l*l is voor de h**ren,is een Opel voor de boeren"
Befaamde uitspraak van een kennis |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien heeft het effect gesorteerd Soort Youp van het Hek die ooit zei in meen ik '91 op oudjaarsavond : iedereen die nu net tevreden is zou op moeten staan van de bank en weg moeten gaan ... :twisted: |
|
||||
|
||||
dat sabine helemaal geen pb krijgt maar ik de foto op mijn site wijzig en dat de foto hier dan ook vanzelf aangepast wordt
|
||||
|
||||
Hihi..
Worden lul en hoeren nu ook ge stert?
|
|
||||
|
||||
Dat ik dan gelijk naar mijn oude pm ga om naar jou site te gaan, en dat ik je heeeeeeeeeel erg hartelijk wil bedanken voor je moeite!
|
|
|||
|
|||
Quote:
heb ik uit voorzorg vast zelf gedaan ... |
|
||||
|
||||
Dat mijn auto er nog steeds "inelkaargeduwd" uit ziet?
maar dat het niet zo'n ramp is... |