![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er dik uit. Respect
|
|
||||
|
||||
![]() @ bernardo bedankt.
ze staat nu al in de hoek en het volgende project staat bij me thuis. ben nu druk zoekende naar enkele onderdelen daarvoor. |
|
||||
|
||||
![]() Heej,
Ziet er super uit dat ding, ben benieuwd naar het volgende project
|
||||
|
||||
![]() dank je skinnmeister,
het andere project waar ik mee bezig ben is een golf mk2 syncro die ik om wil bouwen naar vr6. ben al druk bezig met de kleine dingen (kwa onkosten) auto is inmiddels al helemaal gestript. en ben nu bezig met dingetjes te pas te maken zoals subframe en motor. ik zal binnenkort wel eens even foto's maken en posten. |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd, mooi project!!
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hier nog een foto van een paar hoepels,
zal ik die ff online knallen!? ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat mag als je het maar halverwege het nieuwe meeting seizoen doet.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kan niet wachten om dat nu al te doen! Gna gna gna...
In december zal ik ff een fototje van mijn nieuwe parels die kant op doen, dan zijn ze klaar! Ik weet zéker dat je ze echt dik gaat vinden! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie koets hoor, heb hem in Eelde even bekeken.
Alleen die koplampen vind ik iets minder, maar ja...ieder z'n ding he !!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedant en ja die koplampen dat blijft mezelf ook in m`n hoofd rondmalen komt het dichtst in de buurt van wat ik wil gewoon helder smoked tis alleen te blauw maar dat zal vast nog wel eens good komen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik om wel eens even langs om ze te bewonderen kunnen we meteen weer eens ff een biertje doen. en mijn pareltjes liggen nu al alle 4 kant en klaar op zolder. al zeg ik het zelf super geil. |
|
||||
|
||||
![]() Nóóóóh vind wel wat anders geil, maar ze zijn zeker errúg vet!
![]() MZZL |
|
||||
|
||||
![]() Dus jong goed weer
![]() dat lijkt erop de cd speler doet het nog niet maar bakker zou er binnenkort ff naar kijken. suc6 daar in afganistan en we horen wel weer eens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heej kerel hoest? Ik dacht check het forum ook maar weer eens. Kijk eens op mijn hyves dan kun je wat fotos zien hoe het hier is. Verder alles goed hier. We hebben er net een dikke actie op zitten. Doe je ieder1 de groeten in Hallum? En tot ergens in april hoop ik. Btw ik heb in damwoude nu een garagebox
![]() Greetz Richard |
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen jongeman!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dank je en jou ex-kapje staat al te wachten droog en warm
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tenminste 1 deel van de nler die goed is terechtgekomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie Mk2 heb je, misschien een idee om de originele verlichting er terug in te doen voor de OEM look? Ieder zijn ding, maar die heldere verlichting op deze wagen kan ik niet aan wennen. Verder een hele mooie wagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
I agree, het is zeker weten niet lelijk maar ik denk als je er een set inzet wat bij elkaar kleurt het geheel strakker smoelt. |
|
||||
|
||||
![]() Heej Roy alles goed? Hier wel, ik hoef nog maar een paar weekjes gelukkig. Hoe is het met je nieuwe project? Nog wat gevorderd? Groeten
|