|
||||
|
||||
Hahaha ja vond het een mooi geluidje heb hem eindelijks klaar aleen de eindpijp erop lassen nog ophangings punten klaar maar hoeveel mm eindpijp heb jij 60mm.
Doe maar rustig aan met je longe laat maar weten hoe het gaat. |
|
|||
|
|||
ik zla direct even meten hoeveel mm oke
|
|
|||
|
|||
ik heb 55mm
jah doe rustig aan met de longen,echt bagger joh:S heb je fotos toevallig ergens van je golfie ofnie?? |
|
||||
|
||||
Oke ik zat een beetje te denken aan 60mm.
\foto,s van de golf ja die heb ik maar via de tel naar pc zetten doet ie moeilijk moet die troep even update dan zet ik ze hier wel even neer zal het even probeeren of hij ze der nu op wil zetten. |
|
||||
|
||||
Uitlaat ik heb binnenkort vanaf het Hartmann spaghettie 65mm open met alleen een middendemper (onder de tunnel zeg maar) naar achteren onder de golf zitten ben benieuwd wat dat voor een sound gaat geven..
Ik vind het wel een nette golf hoor... leuke auto ligt ook mooi laag man.. zo moet die van mij ook komen, gr ronnie
|
|||
|
|||
@ golf3freak,60mm is net beetje dikker,denk onder type 3 wle mooier!
@polopower,dacht dat dat wel mooi gaat klinken enneh thnx! |
|
|||
|
|||
Vandaag een fotoshoot gedaan,
Shoot is gedaan door m'n schattie!! |
|
||||
|
||||
Nice staat vet die bbs
|
|
||||
|
||||
Je schattie kan goed overweg met een camera, mijn complimenten naar hem/haar
|
|||
|
|||
golf3freak,thnx!
Emiel,Dat kan ZE zeker zal et aan er doorgeven haha |
|
||||
|
||||
Staan goed die bbsjes! Die schroefset van je wil goed laag trouwens. poeh poeh
|
|
|||
|
|||
goldmemberdanie,thnx!vind et zelf ook wel goed lijken,keer wat anders
die schroefset wil opzich wel laag maar staat me lange niet aan,had em liever lager gehad maar hij staat op zen laagst en heb eigelek te dikke banden erom (195-45) heb de hulpveren ertussen uit trouwens,binnenkort even kijken of ik nog wat met de veren kan SlimMasterShady,thnx!ik vind ze ook geslaagd |
|
||||
|
||||
Mooie combinatie, misschien smallere bandjes en dan kan ie weer goed laag
|
|||
|
|||
Mooie shoot !
|
|||
|
|||
@ Vains,thnx!jah zat te denken aan 165-50 weer maar dan heb ik weer zoon ruimte in de kasten zeg maar,kweet nog niet,misschien doe ik ook nog wel is 185-45
@Edition-Blue,Thnx!! |
|
||||
|
||||
185-45-15 zou al een hele verbetering zijn, ik heb deze op mijn Sebring velgen gehad op de corrado. En hij kon extreem laag
|
|||
|
|||
185 45 15 is ideaal, heb ik ook altijd daar kun je volledig plat mee gaan, heb deze op men sebrings en ga ze ook op men nieuwe zomervelgen monteren
165 50 15 dan heb je veel te veel ruimte tussen de banden en wielkast wat niet zo mooi en vol lijkt! grts |
|
|||
|
|||
@Vains,idd,zou zeker een hele verbetering zijn!achjah,komt in orde
@Chobee,nou precies,dat vind ik nou ook,die ruimte die je dan hebt met 165 50,das niet echt mooi ofzo idd,maar 185-45 it will be |
|
|||
|
|||
mooie wob zo geworden de velgen staan hem super.